Gravatar

#4831 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg har set 10 minutter af The Wicker Man det var nok tortur for mig. Dem der kan klare hele filmen må kunne stå igennem de største pinsler.

Et glimrende torturmiddel ville være en Nicholas Cage kavalkade med hans film fra National Treasure og frem til nu. Og så kan man også lige inkludere Captain Morellis Mandolin. Der er ikke noget som en spillende Nicholas Cage.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4832 evermind 15 år siden

#4831

jonasgr (4831) skrev:
Der er ikke noget som en spillende Nicholas Cage.


Det skulle lige være en "skuespillende" Nicolas Cage.

Hm ... føler mig godt og grundigt deprimeret nu.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4833 Highland Park 15 år siden

#4832: Måske dette kan muntre dig lidt op...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4834 elwood 15 år siden

#4831 tror du skal være glad for du ikke er med til vores filmaftener... The Wickerman er INTET! i forhold til det vi kaster os ud i 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4835 Highland Park 15 år siden

Man skulle næsten tro, at folk sidder oppe og venter på, at Oscar-konkurrencen dukker op. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4836 wimmie 15 år siden

Puha, The Wicker Man var en stinker....

Det samme gælder National Treasure 2 - jeg går ud fra at jeg ikke er den eneste der krummede tæer under denne scene

Bwadr...


Synes ellers at 1'eren var ganske underholdende...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4837 Bony 15 år siden

#4836 - Haha, det er sg'u fælt. Hvilken film, hvis nogen overhovedet, har Cage spillet godt i? Jeg kan seriøst ikke komme på nogen lige nu. "Con Air", hvis jeg endelig skal sige bare én.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4838 evermind 15 år siden

#4833
Tak for tarm. :)

#4834
Hey, jeg er stor fan af konceptet omkring film, der er så himmelråbende elendige, at de er sjove. Det var egentlig også noget i den retning, jeg forventede mig af The Wicker Man efter [url= morsomme sammendrag, men jeg sad ærligt talt bare og mistede livslysten som filmen skred frem. :(

#4836
Nu må du ikke gøre bruce ked af det. ;)

Men bortset fra det, var jeg ikke engang begejstret for den første og efter den scene fra 2'eren, du linker til, tror jeg også bare, at jeg gemmer de par timer af mit liv til en anden oplevelse.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4839 evermind 15 år siden

bony (4837) skrev:
#4836 - Haha, det er sg'u fælt. Hvilken film, hvis nogen overhovedet, har Cage spillet godt i? Jeg kan seriøst ikke komme på nogen lige nu. "Con Air", hvis jeg endelig skal sige bare én.. :)


Leaving Las Vegas? Og måske Face Off? Men ja, det står rimelig sløjt til for herren, må man sige ... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4840 rockysds 15 år siden

Adaptation.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: