#4836 Der hvor jeg flækkede af grin, men nok ikke det skaberne vile ha, var da hemeligheden bag Mount Rushmore kom frem, der var jeg hel færdig af grin.
Eller hva med scenen med Ed Harris I london, lige efter de har fået fat i det særlige bræt i vandet
Lille skurk "what is it?"
Ed Harris "don't know but we got it"
den kan jeg stadigvæk grine over.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er pænt negativ. Skulle sætte nogle automatiske tests i gang, som har kørt et par gange før. Men nu er ham, der normalt gør det ikke længere til stede og dokumentationen er dybt elendig, så jeg har mit hyr med at få det til at køre. ARGH!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#4841 elwood 15 år siden
Matchstick Men
Leaving Las Vegas
Adaptation
Bare for at nævne tre 8-)
#4836 Der hvor jeg flækkede af grin, men nok ikke det skaberne vile ha, var da hemeligheden bag Mount Rushmore kom frem, der var jeg hel færdig af grin.
Eller hva med scenen med Ed Harris I london, lige efter de har fået fat i det særlige bræt i vandet
Lille skurk "what is it?"
Ed Harris "don't know but we got it"
den kan jeg stadigvæk grine over.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4842 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#4843 Bony 15 år siden
Adaption har jeg desværre ikke set.
#4844 elwood 15 år siden
Kan du så se og få den set 8-)
Hvis jeg siger navnet Charlie Kaufmann har du lidt en ide om hvad du går ind til 8-)
Heri spiller han to roller, de ser ens ud men måden han formår og nuancer de to personers forskelle er Fantastisk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4845 Highland Park 15 år siden
den tidlige del af karrieren byder på masser af seværdige film.
Mht. #4835 så glemte jeg, at konkurrencen først starter i morgen.
#4846 tiany 15 år siden
Skal i banken og betale licens :(
#4847 Guts 15 år siden
#4848 filmz-Kadann 15 år siden
#4849 cyberzed 15 år siden
#4850 dyg 15 år siden