FUUUUCK!!! har lige konstateret at vi har mistet TV2 Film :o( Det var åbenbart bare en demokanal, nu har vi i stedet fået Disney!! Hvilket jo sådan set er fedt for ungerne, men hva' med farmands Oscar night??? hulk, snøft :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#4916 - Nederen! Jeg har stadigvæk TV2 Film, men nogle idiotiske kolleger har planlagt et møde hele mandag formiddag, så jeg ender nok med at sove i stedet for at se Oscar :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige blevet færdig med El Divo - uhhh Paolo Sorrentino og Toni Servillo er tilbage i fuld vigør og sikke billeder den har og et fik også et gensyn med Vicki Christina ... nu vil jeg også på ferie sydpå ... Gerne sammen med en af de 2 :)
#4911 gi-jones 15 år siden
#4912 elwood 15 år siden
det må være abstinenser efter diamond in the rough 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4913 wimmie 15 år siden
Haha XD
#4914 elwood 15 år siden
Go HBO!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4915 Takfornu 15 år siden
http://www.theonion.com/content/video/high_school_...
Oh my oh my what have we missed out on ;)
#4916 wiseguy 15 år siden
Det var åbenbart bare en demokanal, nu har vi i stedet fået Disney!! Hvilket jo sådan set er fedt for ungerne, men hva' med farmands Oscar night??? hulk, snøft :o(
#4917 dyg 15 år siden
#4918 filmz-Bruce 15 år siden
#4919 Takfornu 15 år siden
Er lige blevet færdig med El Divo - uhhh Paolo Sorrentino og Toni Servillo er tilbage i fuld vigør og sikke billeder den har og et fik også et gensyn med Vicki Christina ... nu vil jeg også på ferie sydpå ... Gerne sammen med en af de 2 :)
#4920 filmz-Bruce 15 år siden
Il Divo er helt klart en film, som skal ses et par gange. Et til tider Fellinisk syn på italiensk politik og den bedste italienske film fra sidste år.