Gravatar

#981 dyg 16 år siden

Har indtil videre indtaget ca. 4½ times aften med Kevin Smith her til aften. Startede med Evening i går og har nu lige satte Evening Harder disc 2 i computeren. Jeg kan ikke holde til at grine så meget :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#982 filmz-Kadann 16 år siden

Med hjælp fra kollega, har jeg fået installeret Ubuntu på min Eee og fået det vigtigste hardware til at spille. Jeg mangler bare at få det indbyggede webcam til at spille, men det er knapt så vigtigt.

XP kører virkerlig skidt på den, men Ubuntu kører som en drøm, selvom man har en masse visuelt gejl slået til, hvilket jeg slog fra, bare for en god ordens skyld.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#983 DarkLight 16 år siden

Der nørdes også her. Jeg er faldet over en smallform factor stationær, som jeg her smidt FreeNas på.

Nu vil jeg se om jeg ikke kan lave det til en File/Itunes/diverse-server via et par USB diske.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#984 davenport 16 år siden

Efter en hård dag, har jeg måtte opdatere min blog med 2 indlæg! Så pissed er jeg!

Ellers laver jeg såmænd ikke det store. Burde lave en masse, men gider ikke Europa i dag..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#985 Takfornu 16 år siden

# 984 He ... velkommen i klubben - har lige godkendt betaling af en regning hjemme i USA på 13.170 USD for 20 minutter siden, så er der ikke meget at holde jul for i år :-/ ... Måske skulle jeg også begynde blogge for at komme på bedre tanker ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#986 davenport 16 år siden

Endelig! :)
Det var ellers noget af en regning.
Håber du vinder i Lotto.. (Men ikke samme uge som mig, forstås ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#987 elwood 16 år siden

Sidder lige og ser Mythbusters, de tester Hypnose, og de sku teste om folk husker flere detaljer under hypnose, så de konstruere a scene, som tre folk så skal udfylde spørgeskema for, før og under hypnose, for at se om de husker flere detaljer.

Det som brød det for mig var at når de sku Hypnotiser dem brugte de en som benytter såkaldt "Shock" hypnose, hvor man giver korte og bestemte kommandoer.

Lidt som i Hej tag min hånd 3.2.1 sov!

Jeg skal indrømme jeg tror på Hypnose til en hvis grad, men det her 321 Bang du under hypnose den køber jeg sku ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#988 elwood 16 år siden

Ser lige 3+ sender Backdraft

hmm håber ikke jeg er gået glip af Donald Sutherlands scene, klart min farvorit scene, han er fantastisk i den lille rolle.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#989 tiany 16 år siden

Tørretumbler sagen: Vi fik fortalt udlejeren i går at tørretumbleren var gået i stykke, men overboen havde heldigvis selv sagt det. MEN udlejeren var pisse sur fordi det åbenbart var overboens veninde/kæreste/what-ever der havde trykket på tørretumbleren sidst. Så udlejeren stod og kaldte overboen for en idiot, der ikke skulle lade en kælling der ikke boede i huset pille ved tørretumbleren. Og han ville i hvert fald søger for at regningen for reperation af tørretumbleren ville blive sendt til overboen.

Her kommer så det "sjove": Udlejeren siger til overboen at tørretumbleren var sprit-ny da han flyttede ind(marts), men den har været her i alt den tid vi har boet her(3 år) og hvis den var så ny ville der jo stadig være garanti på.
Overboen flytter ud her til den første og nægte at betale regningen for reperationen.


Ellers har det faktisk været en udemærket dag, fik taget en masse pis på vores "gamle" chef, der nu er chef igen, mens den nuværende er på ferie. Så det var en rigtig sjov dag på arbejde.
Valar morghulis
Gravatar

#990 Takfornu 16 år siden

# 986 Hvis du tager onsdags, så tager lørdagens gevinsten og så kan vi dele så vi få lige meget ud af det, for sådan en som dig vil jeg gerne dele med - Vi har sku' begge brug for lidt held på den konto ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: