Gravatar

#491 tiany 16 år siden

Ja nu er I allesammen ved at være færdige på arbejde og så kan jeg så tage afsted på arbejde... nogle gange hader jeg virkelig mine arbejdstider
Valar morghulis
Gravatar

#492 DarkLight 16 år siden

#489, ja :) Håber ikke det følelse som billig plastisk skrammel :)

#490, på en eller anden måde skal man vel have et squeeze ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#493 Takfornu 16 år siden

# 491 God arbejdslyst ;) - Hvad arbejder du med - på sygehus eller butik eller ???

# 492 Har lidt bange fornemmelser, så jeg venter med en til jeg har set din :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#494 dyg 16 år siden

Jeg har heller ikke fri endnu, der er lige 2½ time to go :( Men derefter står den på et par timers baseball-træning, så kan man få alle frustrationer ud af kroppen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#495 DarkLight 16 år siden

Hmm. Måske er det bare mig, men det falder mig ind i det nye design i højere grad opfordre til "chat-agtige" beskeder til forskel fra det gamle. Sikkert pga den hurtigere loade-tid, og indlæggene der dukker op uden refresh.

#493,
Har jeg også. men nu må vi se. Stoler på anmeldelserne, som sagde det ikke var et problem :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#496 elwood 16 år siden

Jeg tror jeg snupper mig en Plush Sackboy til den tid når de kommer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#497 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#498 elwood 16 år siden

Captain Hammer Rising.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#499 tiany 16 år siden

#493 Jeg arbejder på et lager, hvor vi pakker medicin til apoteker, så der kommer jo først rigtig gang i den når apotekerne har lukket og skal have nye varer til dagen efter. Heldigvis er det jo "bare" et fritidsjob, men har arbejdet rimelig meget på det sidste. Men har måtte tage en pause nu pga SU.

Det var faktisk en rimelig fornuftig dag på arbejde idag, bortset fra at det var vildt varmt og at filialdirektøren var i dårligt humør pga håndbold
Valar morghulis
Gravatar

#500 elwood 16 år siden

Ahh hatten blev cuttet lidt men det kun på det lille billede det går an 8-)

Sidder og roder med et profil billede, har uploadet for at se hvad der sker, men jeg tror jeg har misforstået det lidt, jeg har forsøgt at lave et der passer direkte med pixels, men de der 187 som står alle steder, er mit ikke det er kun 165, men nu må jeg lige vente og se hva dælen der sker.

kildebilledet er nemlig 552x560 pixels
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: