Er lige mødt på arbejde efter at have set Oscar (næsten) hele natten. Jeg vågnede kl. 3 og kunne jo lige så godt blive oppe og se Oscar, der var alligevel kun 3 timer til jeg skulle op :)
Ellers har jeg brugt weekenden på at flytte, hvilket gik meget smertefrit*. Vi var 5 mand, så flytningen var overstået på 2-3 timer, hvorefter vi åd os tykke og fede i en gang god original ungarsk gullash (som en af mine ungarske venner lavede.
Nu vil jeg glo en 1-time lang video om YouTube's arkitektur og implementering, som jeg skal bruge til et møde i et fagligt netværk senere på formiddagen... Puha det bliver en lang formiddag :(
* Smertefrit.. Lige med undtagelse af i går, hvor jeg først smadrede en glas-lampeskærm og senere formåede at bruge selvsamme lampeskærm som kød-flænser. Jeg ville tage en skruetrækker med det resultat, at den skarpe issyl-formede itu-gåede lampeskærm blev planet dybt i min arm. Heldigvis var det på siden af armen og på trods af den massive blod-flod, der kom i starten, så stoppede blødningen hurtigt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
er oppe efter 3½ times søvn - skal til møde med min vejleder her over middag, det skal nok blive godt med en hjerne der køre på slow-motion efter nattens Oscarshow.
DAMN!! Jeg så Dark Knight igår for første gang på BD. Det var en sindsyg oplevelse. Det er længe siden jeg har set så fed en film, og billede og lyd er formidabelt!!!! Respekt til Ledger.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#5091 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5092 tiany 15 år siden
#5093 cyberzed 15 år siden
#5094 dyg 15 år siden
Ellers har jeg brugt weekenden på at flytte, hvilket gik meget smertefrit*. Vi var 5 mand, så flytningen var overstået på 2-3 timer, hvorefter vi åd os tykke og fede i en gang god original ungarsk gullash (som en af mine ungarske venner lavede.
Nu vil jeg glo en 1-time lang video om YouTube's arkitektur og implementering, som jeg skal bruge til et møde i et fagligt netværk senere på formiddagen... Puha det bliver en lang formiddag :(
* Smertefrit.. Lige med undtagelse af i går, hvor jeg først smadrede en glas-lampeskærm og senere formåede at bruge selvsamme lampeskærm som kød-flænser. Jeg ville tage en skruetrækker med det resultat, at den skarpe issyl-formede itu-gåede lampeskærm blev planet dybt i min arm. Heldigvis var det på siden af armen og på trods af den massive blod-flod, der kom i starten, så stoppede blødningen hurtigt.
#5095 Takfornu 15 år siden
#5096 tiany 15 år siden
#5097 Takfornu 15 år siden
#5098 cyberzed 15 år siden
#5099 davenport 15 år siden
Respekt til Ledger.
#5100 NightHawk 15 år siden