Gravatar

#5081 Highland Park 15 år siden

Hvad er det for en moviezoo-konkurrence? Jeg kan sgu ikke lige finde den... :/

#5064: Vandt?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5082 Steffan Rasmussen 15 år siden

Der er blevet linket til den i Filmz-Oscarkonkurrence tråden.

EDIT: http://filmz.dk/filmz-store-oscar-konkurrence-2009...
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5083 Highland Park 15 år siden

Tak Solhanne. Jeg er ikke på facebook, så jeg dropper det bare. Jeg har alligevel aldrig nok rigtige til at vinde. :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5084 rockysds 15 år siden

Tillykke igen, Steffan. It's your night. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5085 Steffan Rasmussen 15 år siden

Takker.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5086 Steffan Rasmussen 15 år siden

Så vender man ryggen til i en halv time, så vinder du tre gange. Må hellere vende tilbage.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5087 rockysds 15 år siden

Men en af gangene var "Superhero Movie". Det må man vist kalde selvmål, selvom jeg selvfølgelig godt var klar over, det var den, præmien bestod af. Men det er princippet i at vinde. Jeg er jo lidt af et konkurrencemenneske. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5088 filmz-Narniabæver 15 år siden

Skål for de over 5000 indlæg!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#5089 rockysds 15 år siden

Haha. Dobbelt up på Bangkok Dangerous. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5090 Steffan Rasmussen 15 år siden

#5089 - Man kan altid give dem væk som hadegaver.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: