Er lige stået op .. Nogle ville måske mene det var lidt tidligt.. Inklusive mig selv..
Men det var en nødvendighed ! :D
Sagen er den at jeg skal køre fra Aalborg til København i nat (altså, natten mellem tirsdag og onsdag) - men jeg skal også på arbejde her kl 7.. Så jeg var nød til at stå tidligt op, så jeg kan sove i nogle timer når jeg kommer hjem igen ved 4-tiden.. Så skal jeg op ved 10-tiden, i bad og have mine ting pakket i bilen, og så går turen til dobbelt-a efter en god ven, og derefter til KBH, Kastrup Lufthavn og derfra til Manchester.. GO FCK!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#5131 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5132 elwood 15 år siden
#5133 filmz-DaDawg 15 år siden
#5134 HonoDelLoce 15 år siden
Men det var en nødvendighed ! :D
Sagen er den at jeg skal køre fra Aalborg til København i nat (altså, natten mellem tirsdag og onsdag) - men jeg skal også på arbejde her kl 7.. Så jeg var nød til at stå tidligt op, så jeg kan sove i nogle timer når jeg kommer hjem igen ved 4-tiden.. Så skal jeg op ved 10-tiden, i bad og have mine ting pakket i bilen, og så går turen til dobbelt-a efter en god ven, og derefter til KBH, Kastrup Lufthavn og derfra til Manchester.. GO FCK!
#5135 Guts 15 år siden
Go' kamp!! Og god tur!
#5136 HonoDelLoce 15 år siden
Tak skal du have ! :) Jeg vil da godt indrømme at jeg glæder mig ret meget ! :D
#5137 elwood 15 år siden
Så sidder man på arbejdet, og bam så kommer den til en!
This Will be
af Natalie Cole
Ahh nu kan jeg tænke normal igen.
Så This var rigtigt hehe, sjovt som man kan bytte rundt på ordene 8-)
#5138 lagoni 15 år siden
#5139 tiany 15 år siden
Det er ellers også en klassiker.
#5140 davenport 15 år siden