Gravatar

#1021 lagoni 16 år siden

Jeg har siden søndag siddet ved Scherlund i et forsøg på at hjælpe ham med opgaveskrivningen. Den opmærksomme læser kan sikkert huske hans 'jeg når det aldrig'-kommentarer, men lige nu ser det faktisk ganske lyst ud. Han glæder sig til at aflevere, jeg glæder mig til at komme hjem :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1022 davenport 16 år siden

Det kan jeg godt forstå. Scherlund snorker meget, erindrer jeg med ubehag!!! O.o
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1023 Corgan 16 år siden

#1019:

Der er told på varer fra Hong Kong, ja. Hvilke specielle regler tænker på?
Gravatar

#1024 dyg 16 år siden

#1021 - Godt SuperAnne!

@Scherlund - You go girl! Jeg skal med glæde komme i cheerleader outfit og danse for dig, når du afleverer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1025 filmz-Kadann 16 år siden

#1011 -

Hey Per, det lyder som en god plan at blive hjemme og få tingene lidt på afstand, så må AT jo bare klare sig uden dig i nogle dage. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#1026 El vez 16 år siden

#1011, jeg håber der er lys for enden af tunnellen. Skulderklap herfra, tag en slapper og se om du kan lade være med at stresse for meget.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#1027 mr gaijin 16 år siden

Øv. Sidste dag i Tokyo i denne omgang, og min kæreste er i benlænker på arbejdet. Tror jeg vil gå en tur omkring Asagaya, tage ind og se denne glemte klassiker i en lille hyggelig biograf ved navn Laputa og, tage et smut på min yndlingsjazzcafe Masako i Shimokitazawa og læse lidt, gå en tur i kattetemplet ved Gotokuji, smutte hjem og vente på kæresten og gøre klar til flyveturen i morgen. Rejsen hen til kæresten er altid sjov, men rejsen hjem er satme trist.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1028 Takfornu 16 år siden

# 1025 og 1026 Har besluttet at tage en dag hjemme i dag for at få styr på tankerne for jeg har ondt i hele kroppen her til morgen og jeg kan sipelthen ikke samle tankerne om noget i dag - Takker for støtten og tankerne :)

# 1021 Godt gået Anne !

# 1016 You got FB mail Dave ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1029 Scherlund 16 år siden

#1021 og 1022 De der ondsindede rygter om at jeg snorker skal vi lige have en snak om (eller også må jeg nok heller lige få fat i min læge igen igen).

Men ja Lagoni har helt ret. Lige nu ser det meget mere lyst ud en jeg overhovedet havde turde håbe. Underligt at jeg bare skal have hende til at sidde bag mig og så kan jeg få skrevet i stedet for at synke helt ned dybet. Men også tak til Navarre3 for de gode råd. Jeg har godt nok ikke fået kigget dem ordentlig igennem. Men det ser bestemt ud til at det er noget som jeg kan bruge i en knap så presset situation. Bare jeg kunne hjælpe dig i den situation du sidder i nu. Men jeg håber at din og davenports ide om dele en uge lotto gevinster virker inden længe. Det kan godt være at man ikke bliver lykkelig af penge. Men mange problemer i den almindelig hverdag forsvinder.

Nayze med alt ære respekt, så bare nej. Men hvis du kan overtale et par piger til at gøre det samme så er det straks noget andet :)

Men lige en update på selve opgaven. Det der mangler nu er indledning, ren skrivning af problemformulering, konklusionen og et resume af opgaven på en side 1 eller 2. Så mangler jeg bare at bestå :)
Gravatar

#1030 Takfornu 16 år siden

# 1029 Det skal du nok klare :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: