Gravatar

#5221 Lady Arwen 15 år siden

#5218 ja Rejser et rigtig dårligt emne selvom min klasses dansk lærer elsker det... Jeg har skrevet en side haha det er genialt! Hvad er dit emne?!
#5219 ja men man kan godt ændre meget og blive klogere :) kender en hvis synopsis var til 2 der fik 12 til eksamen så det kan lade sig gøre, men ja det er nok ret svært :D
#5220 ja så er det træls ikke at have haft synopsis så meget!
Doctor Who <3
Gravatar

#5222 Kruse 15 år siden

#5221: Jeg skriver i Engelsk og Historie(samfundsvidenskabelige metoder), og mit emne er Rumrejse. Og for at få lidt film-relevans ind i det, har jeg valgt at lave noget analyse af 2001: A Space Odyssey.

Og ja, det med synopsis er voldsomt rodet. Jeg har lært lidt om synopsis i 1. og 2. G, men her i 3. G har vi fået at vide at vi skal lave det på en helt anden måde end vi tidligere har lært!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5223 Kruse 15 år siden

Nåh, nu sidder jeg og ser SAS-liga bold mellem EfB og FCM. Jeg er EfB-fan så jeg håber selvfølgelig på en sejr til vestjyderne :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5224 Slettet Bruger [2353454305] 15 år siden

lagoni (5220) skrev:
Jeg har hørt fra flere gymnasieelever at AT er utrolig ufokuseret og rodet, men hvis der var lidt struktur, virker det som et godt og relevant fag. Jeg manglede i hvert fald selv lidt kendskab til synopsis o.l. i mit senere uddannelsesforløb.


Det kommer vist meget an på lærere og gymnasium. Det har fungeret helt fint på mit gymnasium, hvor der - i hvert fald i 2.g og 3.g - har været rimelig struktur på og mening i det hele, om end jeg også har hørt om noget mere ustruktureret AT-undervisning fra venner og bekendte andre steder.
Gravatar

#5225 wimmie 15 år siden

Øv...har fået hals-og mellemørebetændelse :(
Dumme weekend! Dog tog vi alligevel til Tyskland i dag for at hente et lager af cola ;) - og lidt slik naturligvis...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5226 tiany 15 år siden

Har lige set Gone Baby Gone - rigtig god film, hvor slutningen i hvert fald fik hjulene til at køre rundt i hovedet på mig - for hvornår er den rigtige ting, det rigtige at gøre.

Nu sidder jeg er ser Inside the actors studio med Halle Berry.
Valar morghulis
Gravatar

#5227 NightHawk 15 år siden

# 5226 -

Helt enig. En solid instruktørdebut fra Ben Affleck, der bare blir bedre og bedre jo længere handlingen skrider frem. Jeg var også svært begejstret for Casey Afflecks skuespil og den måde han fører sig frem på i filmen. Kan godt være han er forholdsvis spinkel, men det forhindrer ham nu ikke i at være badass motherfucker.

Jeg har siddet og set "The Waterboy", mens jeg spiste aftensmad. Urg, var sgu tæt på at kaste det hele op igen, især med den totalt vamle oversentimentale afslutning. :P
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#5228 Kruse 15 år siden

Har lige fået set Into the Wild - Fantastisk smuk og rørende film. Lige min type film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5229 filmz-jonasgr 15 år siden

Og jeg fik set endnu et afsnit af Smiley's People som er startet en del bedre end Tinker, Tailor, Soldier, Spy.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5230 wimmie 15 år siden

Fik til gengæld lige set The Godfather for første gang i ca. 17 år :D
Jeg kunne faktisk huske overraskende meget i forhold til at jeg nok ikke har været mere end 10 år da jeg så den - men det kom sådan lidt hen ad vejen.
Men der er sørme en fed film.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: