Gravatar

#5231 davenport 15 år siden

Har været ovre ved Oberstens kusine i aften. Hendes mand er startet på World of Warcraft, så jeg har været hjælpelærer hele aftenen, og er lige logget af. Venter på at hans konto starter op så jeg kan gi noget guld, som man ikke kan i trial versionen.
Nu vil jeg ha lidt at spise og se lidt fjerner og så i seng. - Skal ned til min farmor i morgen og opsætte router...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5232 Slettet Bruger [2353454305] 15 år siden

Lady Arwen (5221) skrev:
#5219 ja men man kan godt ændre meget og blive klogere :) kender en hvis synopsis var til 2 der fik 12 til eksamen så det kan lade sig gøre, men ja det er nok ret svært :D


Det er jo noget vrøvl. En synopsis kan ikke være til 02, da den ikke er en opgave, der skal bedømmes, men derimod et oplæg, der fastsætter rammerne og fokus til den mundtlige prøve.
Gravatar

#5233 Lady Arwen 15 år siden

#5232 tro mig det er ikke vrøvl, hendes lærer sagde det til hende,jeg fik da også til min prøveeksamen i 2. g at vide at min synopsis var til 12 mens min "fremlæggelse" kun var til 10. Vi har da også i alle vores AT forløb fået karakter for synopsen, og ja jeg ved godt at det gør man ikke til selve eksamen! = ikke vrøvl :P
Doctor Who <3
Gravatar

#5234 Lady Arwen 15 år siden

Var til vampyrfest i går aftes!
Doctor Who <3
Gravatar

#5235 Highland Park 15 år siden

#5234: Blev du bidt af det?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5236 Slettet Bruger [2353454305] 15 år siden

Lady Arwen (5233) skrev:
#5232 tro mig det er ikke vrøvl, hendes lærer sagde det til hende,jeg fik da også til min prøveeksamen i 2. g at vide at min synopsis var til 12 mens min "fremlæggelse" kun var til 10. Vi har da også i alle vores AT forløb fået karakter for synopsen, og ja jeg ved godt at det gør man ikke til selve eksamen! = ikke vrøvl :P


Så har dine lærere misforstået noget. Det er noget vrøvl at snakke om, endsige give, en karakter for synopsen. En synopsis er et fagligt oplæg, ikke en opgave.
Gravatar

#5237 Kruse 15 år siden

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5238 Lady Arwen 15 år siden

#5235 selvfølgelig - blev ihvertfald meget bleg og havde hugtænder:P det var det rene orgie :D
#5236 ja der er nok stor forskel på det fra lærer til lærer :)
Doctor Who <3
Gravatar

#5239 filmz-jonasgr 15 år siden

Er ved at få set nogle af de film jeg mangler at få at se på Imdb's top 250 liste. Dette har resulteret i at jeg har fået The Third Man at se for første gang. Hvilket mesterværk. Historien er egentlig ikke så kompleks som jeg havde troet, men den er bare så pokkers godt sat sammen. Skuespil, musik, klipningen, fotograferingen etc.

Og så ser Wien virkelig smuk ud. Lyssætningen er fænomenal og viser film noir fra sin bedste side. De våde brosten i Wiens gader blev jeg ret betaget af. Jeg er ret overvældet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5240 elwood 15 år siden

De våde brosten i Wiens gader blev jeg ret betaget af. Jeg er ret overvældet.

Du bor ikke på nørrebro vel ? tænker blot på din interesse for brosten.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: