Gravatar

#5461 Guts 15 år siden

#5459

Kan da godt få smidt en stor gedde ind et eller andet sted
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5462 Highland Park 15 år siden

jonasgr (5456) skrev:
Og der var heller ikke nogen Davenport i en rød kjole syngende "den knald røde gummibåd".

Pokkers også! Du må være fælt skuffet. :(

Som tråden dog har udviklet sig; Elwood den synske, kaffe, "kaffe", tatoveringer og store gedder. Hvor skal man dog begynde?

Bony; jeg har aldrig haft lyst til at blive tatoveret men af en eller anden grund (måske fordi jeg trænger til, at der sker noget - hvor plat det så end lyder) leger jeg en anelse med tanken om at få en tatovering. Men jeg er vokset op med masser af skrækhistorier om f.eks. kræftfremkaldende farver, dårlig hygiejne, sløve nåle og lign... hvad er den mindst risikofyldte/sundeste form for tatovering? Og hvem skal man få til at lave det?
Det ville mildest talt være meget bittert, hvis tatovøren tatoverede som en brækket arm. Hvis Scarlett skal pryde mine baller, skal man sgu også kunne genkende hende!

Jeg leger bare lidt med tanken - får næppe en tatovering nogensinde... men hvis nu... ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5463 evermind 15 år siden

#5460
Jeg har en på brystet, og det var nok slemmest, da nålen nærmede sig brystvorten og så - især - da den skulle have 2. omgang nogen tid efter, fordi der var nogle små "utætheder" i de sorte flader.

Selvfølgelig står smerten (eller for den sags skyld lommesmerten! ;)) ikke på min top 10-liste over fede ting at lave en eftermiddag, hvor jeg kunne give mig til så meget andet. Det var dog til at holde ud, specielt med det udsigten til resultatet.

Til sammenligning er det f.eks. ret ufedt FØRST at skulle podes i urinrøret og DERNÆST kunne gå og se frem til måske at blive informeret om, at man tillige har klamydia. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5464 Bony 15 år siden

#5460 - Aha, ja. Overarmen har jeg ikke selv prøvet endnu. Men bare forbered dig på det værste af det værste, så kan det som du selv siger, kun komme som en overraskelse på godt eller ondt. :)

Jeg har ikke et tal på hvor mange jeg har, da mine er mere eller mindre sammenhængende. Jeg har et chestpiece (sjovt, nok på brystet :-) ), en forholdsvis stor i farve på venstre over-underarm (hvad hedder det sted?!) og så er jeg i gang med et b/w full-sleve på højre arm, som er omkring 50-60% færdig. Målet er 100% dækning af armen, med skygger som bindeled. Når højre arm er helt færdig, (forhåbentlig allerede til efteråret), så starter jeg muligvis på venstre ben hvor jeg godt kunne tænke mig at få et Japansk inspireret tema, med de karakteristiske kraftige farver, koi-karper og blomster, men det har jeg slet ikke besluttet mig endeligt for endnu. Det vil også være en stor stilændring i forhold til de andre jeg har. Den stil har bare altid facineret mig.

Min kæreste har opgivet at forstå mig og har nu lært at leve med det (så vidt jeg ved). :)

Desuden har jeg kun billeder og en lille smule tekst. Tribals og den slags mønstre er ikke lige min kop te. Jeg kan godt lide muligheden for at sætte en personligt præg på sine motiver og ikke bare have nogle mønstre, blot for at have dem. Men det er selvfølgelig bare min mening. :)

Pu ha, jeg lyder næsten som en rocker. Bare rolig guys n' girls, jeg er stadig en sød fyr. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5465 Highland Park 15 år siden

evermind (5463) skrev:
Til sammenligning er det f.eks. ret ufedt FØRST at skulle podes i urinrøret og DERNÆST kunne gå og se frem til måske at blive informeret om, at man tillige har klamydia. :P

Jeg kender en, der til sin store rædsel blev podet (grundet mistanke om betændelse), før han havde sagt "jeg er klar", hvorefter den kvindelige læge sagde "Det var da ikke så slemt, vel?". Da han ville fremstå sej (som jyden!), svarede han "Nej", hvilket blev mødt med et "Godt, for nu gør jeg det igen!", og så fik vatpinden ellers endnu en tur ned i krabaten! Argh! :(

I lang tid derefter føltes det som et jordskælv med epicentrum i hans penis, hver gang han var på toilettet...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5466 Highland Park 15 år siden

bony (5464) skrev:
... så starter jeg muligvis på venstre ben hvor jeg godt kunne tænke mig at få et Japansk inspireret tema...

Manga/anime! ;)

bony (5464) skrev:
Pu ha, jeg lyder næsten som en rocker. Bare rolig guys n' girls, jeg er stadig en sød fyr. ;)

Hmm... jeg føler mig ikke helt tryg ved tanken om en voldsomt tatoveret gut, der nytårsaften danser halvnøgen rundt med en lille lyserød hat på hovedet... :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5467 Bony 15 år siden

#5466 - Hey, til mit forsvar var det ikke nytårsaften men en fødselsdagsfest. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5468 Highland Park 15 år siden

#5467: Pff! Som om det ændrer på noget...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5469 Highland Park 15 år siden

Ah forresten evermind: nej, jeg har ikke set "300", men jeg hører, at der er tale om en homoerotisk tragikomedie af Shakespeare-dimensioner!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5470 lagoni 15 år siden

Jeg har lige formået at gå ind i min dør, bankede hovedet ind i kanten. Av. Tror ikke andet end varm chokolade og Scrubs kan hjælpe nu.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: