Gravatar

#1091 elwood 16 år siden

#1090

Du har bare og indfinde dig på din plads 16:55 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1092 tiany 16 år siden

startede morgenen med en frisk løbetur, det var faktisk lidt hårdt. Nu skal jeg snart igang med at læse 150sider til HRM på fredag.
Valar morghulis
Gravatar

#1093 mr gaijin 16 år siden

#1089 Tag dem med tårnet!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1094 Bony 16 år siden

Jeg sidder og døjer med lidt hovedpine. Blev overfaldet i byen i lørdags, så mit ansigt ser herrens ud og har bestemt set bedre dage. Jeg må være en eller anden form for psykopat-magnet, for i lørdags var intet mindre end sjette gang jeg blev overfaldet i nattelivet. Efter at have set nyhederne og hørt om de seneste knivstikkerier, er jeg dog glad for at han brugte hænder og hoved/pande og ikke f.eks. kniv. Jeg forstår godt dem der går rundt og føler sig utrygge i nattelivet. Der er simpelthen så mange idioter derude!

Af samme årsag har jeg taget mig en fridag i dag, så jeg kan komme lidt ovenpå igen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1095 elwood 16 år siden

Av av det lyder satme ikke godt, god bedring til dig da, påå med noget Eden.

Sidder selv og kigger LBP videoer fra PAX


ahh 29 Oktober.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1096 davenport 16 år siden

Føj, det lyder ikke rart! Tror Navarre kan snakke med om den!

For mit vedkommende, har jeg knoklet som en polsk havnearbejder i dag, da jeg fik at vide, at det var aftalt, at mine forlængelsessager skal være færdige før jeg må holde ferie.

Så fik jeg en mail fra min nuværende chef, der sagde at det ikke kunne lade sig gøre.
Men min centerleder kunne nu godt se på mig, at jeg er ved at have brug for det, så hun prøver at få det igennem alligevel.

Og så fik jeg lige en lønforhøjelse på 2000,- i måneden. Ikke dårligt!
Jeg glæder mig over det, men jeg var helt nede over det med ferien, så det var sådan lidt so and so. (Der kan man se hvad ferie betyder i længden)

Men kom hjem til et clean hus, og nu steger der en hel mexicansk kylling i ovnen, og jeg tænker ikke på arbejde.

Og blog må være blog i dag. Har ikke mere energi. Så det er første gang jeg ikke har lavet en update..

I aften: Robinson (Ja, bare pej af mig)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1097 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Jeg er kommet frem til en afklaring på "Sofa-problemet" (tm) fra #1083. Jeg har kontaktet Illums Bolighus, som nayze foreslog i #1085. De kan desværre ikke hjælpe med at fremskaffe en kopi af den originale faktura, medmindre den oprindelige ejer har købt sofaen på en Illum-konto. Det afgør sagen. Jeg er for meget jyde til at betale 13.000kr for en sofa uden kvittering - lækkert design eller ej. Eller også er jeg bare ikke helt overbevist, at vi vil svinge sammen, den sofa og jeg. Man (og især jeg) tilbringer jo en betragtelig del af sin fritid i sådan en, så det skal jo være noget ordentligt.

Men det gode er så, at Projekt Ny Sofa er skubbet ud i fremtiden, og det betyder, at der måske alligevel bliver råd til en projektor her i efteråret. Yay for mig! Nu mangler de nye modeller bare at komme ud.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1098 mr gaijin 16 år siden

#1097 Et eller andet siger mig, at du ender med at bruge pengene på en bunke plakater i stedet ;)

#1096 Pege pege
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1099 wiseguy 16 år siden

#1096 indrøm nu bare, at du også ser Happiness :P
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1100 wiseguy 16 år siden

Er i øvrigt selv gået i eksil på mit kontor, da konen skal se TV3 hele aftenen, sammen med resten af landets tøser ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: