Gravatar

#5501 lagoni 15 år siden

Jeg fandt lige et billede af en ung Victor Garber som Jesus, det var sikkert sjove tider :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5502 Thomsen 15 år siden

Bah, ingen kaffe, hverken hjemme eller her. Jeg føler mig som Kaptajn Haddock med sandpapirstunge i Krabben med de gyldne klør... "Tørstens land!"... Man skulle tro, det var mandag.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5503 tiany 15 år siden

Er træt, skal på arbejde og er desuden død forvirret... Det er bare en super kombination...
Valar morghulis
Gravatar

#5504 DarkLight 15 år siden

Forvirret over hvad?
Sig frem, så kan vi klare det i et snuptag! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5505 tiany 15 år siden

#5504 Naajj tror desværre ikke du kan hjælpe - det er noget med min kandidatopgave.
Valar morghulis
Gravatar

#5506 I.F.F. 15 år siden

ahh det er jo efterhaanden sjaeldent at finde folk uden maling paa kroppen, personligt vil
jeg have fjernet min om ca 2 mdr. :)
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#5507 Kruse 15 år siden

Har lige kommet hjem fra dans i halvanden time! Det gymnasium jeg går på, er et gammelt gymnasium og har derfor mange gamle traditioner. En af de traditioner er at der hvert år bliver holdt et skolebal for alle årgange. I 1.G er man ganske fin i tøjet, og er ligesom i 3.G det år hvor forældrene kommer med. I 2.G klæder man sig vandvittigt ud og går helt amok! I 3.G, som jeg går i, er pigerne i balkjoler og drengene i smoking. Og så skal vi altså danse nogle gamle traditionsrige danse. I 1.G skal man danse tre danse, 2.G er det fire danse og her i 3.G skal vi danse hele fem danse. De danse er Lancier. Skolens egne udgaver af Wienervals og Tango. Vi skal også danse Regndans. Og den nye dans vi har lært her i 3.G er Cha Cha Cha. Det er de danse som vi holdte generalprøve i idag. Jeg har faktisk fået ganske godt styr på alle dansene nu, selvom at jeg ikke vil kunne undgå nogle små fejl i Cha Cha Cha. På lørdag går det så løs med Det Store Skolebal, hvor der forhåbentligt ikke bliver begået nogle fejl :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5508 Highland Park 15 år siden

Så håber jeg for dig, at du har en sød dansepartner. ;)

Men det er sgu cool med den slags traditioner.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5509 Kruse 15 år siden

Ja, jeg synes sgu' også at det er fedt at min skole har nogle traditioner som de holder fast i. Det giver den ligesom en identitet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5510 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg kan huske at på min handelsskole skulle vi danse lancier. Det var faktisk halvsjovt og en dans hvor det mere handler om at kunne huske rækkefølgen en selve udførelsen.

Det er så også den eneste dans jeg nogensinde har fået lært. Til stor fortrydelse for mine forældre :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: