Gravatar

#5511 dyg 15 år siden

Har lige bestilt en ny cykel - Forsikringen udbetaler pengene for den gamle om en uge. For dælen det er træls at skulle gå rundt eller tage busser :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5512 Bony 15 år siden

Ligemeget. Så lige nayzes forum-kommentar. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5513 Steffan Rasmussen 15 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5514 Bony 15 år siden

#5513 - Thanks.. Så fandt jeg også lige ud af hvordan man gjorde den offentlig. Hehe.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5515 Guts 15 år siden

Sidder og hygger mig ekstremt meget med at se mine drenge fra Barcelona lammetæve Lyon i Champions League!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5516 tiany 15 år siden

Sidder og morer mig med at se Man U tæve Inter - håber i hvert fald at Inter ikke får det hentet
Valar morghulis
Gravatar

#5517 Kruse 15 år siden

Puha, den straffesparksafgørelse mellem Roma og Arsenal holdt hårdt! Men heldigvis var udfaldet det helt rigtige :) Men Arsenal bliver nødt til at tage sig sammen nu, hvis pokalen med de store ører skal hjem til London!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5518 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg håber Villareal vinder pokalen. Det kunne være sjovt at se en letvægter snyde alle de store kanoner.

Jeg glæder mig mere til næste sæson hvor Milan er med igen (og forhåbentlig med en ny træner).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5519 RFriis 15 år siden

Herligt at se Barcelona i topform. Og temmelig deprimerende at se Inter blive slået ud så tidligt i turneringen, når nu de er længder bedre end nogle af de hold, der er gået videre.
Gravatar

#5520 filmz-jonasgr 15 år siden

Jamen det er da mærkeligt at de taber hvis de er så meget bedre end de andre ;)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: