Gravatar

#5521 Michael Andersen 15 år siden

#5520 De andre spillede jo heller ikke mod Man U ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5522 RFriis 15 år siden

Netop. ;)
Gravatar

#5523 Kruse 15 år siden

Ahhh, dejligt at have tidligt fri i dag fra skole. Så er der tid til at se film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5524 HonoDelLoce 15 år siden

Er ved at opdage en hel ny verden af lethed, ved at være ved at skifte C5 ud med E-conomy.dk ! Super-lækkertned og nem inter-action med revisoren..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5525 gi-jones 15 år siden

#5524: Hvad er det? Jeg synes ikke jeg finder noget på www.e-conomy.dk
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5526 cyberzed 15 år siden

#5524 Vil du ikke hellere købe et opdaterings abbonement af mig :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#5527 tiany 15 år siden

Hvordan ved man om man har en depression? Min mor mener måske jeg er ved at få en, men det føler jeg ikke rigtig jeg kan svare på.

Nu tager vi ud og spiser ved mine forældre i aften så jeg kan være sammen med nogle glade mennesker, min bror og svenskeren kommer nemlig også.
Valar morghulis
Gravatar

#5528 DarkLight 15 år siden

Du er ugidelig. Føler ikke rigtig noget har et formål, og som følge deraf falder dit aktive niveau. Du ender med at blive siddende hjemme, og kommere ikke ofte ud.

Du føler dig ikke nødvendigvis trist, men "bare" at det meste kan være ligemeget. Jeg vil anbefale enten at booke en dobbelttid hos din læge eller kontakt en psykolog i nærheden af dig. Det sidste koster 800 kr pr 45 mins, så start med lægen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5529 tiany 15 år siden

Okay tak DL - tror lige jeg tager en lang snak med min mor først... Det kan jo være det bare er hele min situation i øjeblikket der har gør at jeg er lidt i kulkælderen.
Valar morghulis
Gravatar

#5530 DarkLight 15 år siden

Ja, det er også en god idé. Fælles for det hele er jo at snakke om det. Og det kan man ikke gøre for meget.
Det kan være lidt svært at snakke med familie og venner, da der er mange følelser investeret i snakken. Der er en psykolog en fordel, da der ingen følelser er, og ikke noget man skal tage "hensyn" til. Og så er vedkommende professionel.

Jeg siger ikke at det er det du har brug for. Slet ikke. Men skulle det komme så vidt, så er det altså ikke så farligt, som mange gør det til. Og slet ikke tabu. Man burde betragte det som en "coach" istedet. Det er jo ikke fordi man er defekt på nogen måde :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: