Gravatar

#5581 dyg 15 år siden

At slå Real Madrid 4-0 på Anfield: Fedt!
At slå Man U 4-1 på Old Trafford: Priceless! Så fucking fedt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5582 Kruse 15 år siden

#5581: Jeg sad også og tænkte på at du måtte være i den syvende himmel ;)
Det er sgu' flot klaret! Men jeg håber stadig ikke at Liverpool vinder mesterskabet. Sorry :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5583 RFriis 15 år siden

En stor dag for Vidic. ;)
Gravatar

#5584 davenport 15 år siden

YOU´LL NEVER WAAAAALK ALOOOONE
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5585 Kruse 15 år siden

Så er jeg klædt fuldt ud i smoking, og smutter over og mødes med klassekameraterne inden vi tager ind på skolen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5586 elwood 15 år siden

Have fun, jeg vil ned i føtex og se om jeg kan finde noget godt kød til i aften, de her klor dampe gør en sulten 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5587 rockysds 15 år siden

Jeg morer mig en del over at læse Debbie Schlussels anmeldelser, hvor film får Reagan'er eller Marx'er i stedet for stjerner. I øjeblikket angriber hun "Watchmen"-fans Fredric Wertham-style med Caps Lock. Entertaining stuff.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5588 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder og kigger på youtube videoer fra The Fountain. Jeg får helt lyst til at se den igen og tror jeg revurderer min anmeldelse af den til topkarakterer. Det er en film som bare bliver bedre og bedre. Og musikken er simpelthen fantastisk.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5589 filmz-Bruce 15 år siden

#5587 Hehe, når man har læst hendes andre anmeldelser og kender hendes standpunkter, så er hun lidt nemmere at "dechifrere", men underholdende læsning, absolut, om Watchmen :), bare se her ... lol:

The e-mails they send me and the comments they make about how "deep," "edgy" and "profound" this vile piece of trash (which is none of these) is, reminds me of the blind statements of followers of Jim Jones. And we all know what happened after they drank he purple Kool-Aid. If only this movie could achieve that result, it would be the most fantastic exercise in natural selection ever conducted in America.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5590 elwood 15 år siden

Skal til og hygge mig med Tony Bennett's Live in San Francisco.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: