Gravatar

#5591 evermind 15 år siden

http://www.debbieschlussel.com/archives/movies/ skrev:
Bottom line: If you're a "Watchmen" fan, there's something sick about you. You're sick if you enjoy watching wanton rape, torture, and murder, no matter what the background for it is. I don't care if it first appeared in a warped comic book paraded with a high-brow euphemism for comic book.


Oh dear God, nogen har brug for at slappe af. Så tegneserien er altså også noget lort, fordi den har grumt og ubehageligt, og vi skal alle slås i hartkorn med den romerske befolkning, der nød at se ægte lemlæstelse og død, fordi vi kan læse og nyde litteratur eller film med noget fiktivt af slagsen?

Måske skulle du bare holde dig til Teletubbies, Deb ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5592 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige fundet ud af hvorfor min pc har kørt så langsomt de sidste to dage. Jeg har naturligvis kommet til at sætte den i strømbesparende tilstand og glemt alt om det. Som Homer vil sige det : Dooh!
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5593 filmz-jonasgr 15 år siden

Er det bare mig eller har knapperne "Indsend" og "Preview" ændret design. Synes de ser anerledes ud end de plejer.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5594 Thomsen 15 år siden

Øv. Mit net har fungeret ad H til siden fredag. Det hopper af og på hele tiden.

Nå, men sidder og er lidt i vildrede over et par plakathandler. Jeg har fået tilbudt den flotte, italienske "2-sheet" fra Pupi Avatis fremragende 70'er-gyser LA CASA DELLE FINISTRE CHE RIDONO (alias The House with the Laughing Windows) som bytte for en af mine plakater. Jeg har set et billede, og plakaten ser ud til at være i virkelig god stand.

Jeg har også endeligt fået svar fra en italiensk forhandler, hvor jeg forsøgte at købe samme plakat for halvanden måned siden. Han skal have €120 + porto for sin, ca. det halve af, hvad min plakat er værd. Jeg kan til gengæld ikke få mere ud om standen end, at den er "okay" (italienerne er generelt pinligt dårlige til engelsk). Så dilemmaet er, skal jeg bytte min dyre plakat til en anden, jeg gerne vil have, som er i virkelig god stand, eller skal jeg købe den billigere udgave i ukendt stand og satse på at afhænde min egen på italiensk ebay... oh, the choices. :-)

Anyway, har lige bagt en krydderkage og vil hygge mig med Lovecrafts THE CASE OF CHARLES DEXTER WARD. Jeg har læst det meste af HPL's kortprosa, men aldrig hans 2-3 lange historier. Jeg læste AT THE MOUNTAINS OF MADNESS i sidste uge og var vildt begejstret for den. WARD-historien tegner foreløbigt endda til at blive endnu bedre.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5595 Bony 15 år siden

Hvad er det nu den hjemmeside hedder hvor man kan tjekke undertekster og generel info på DVD-udgivelser? Har fuldstændig svedt det ud..!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5596 dyg 15 år siden

#5595 - DVD Compare?

Jeg har brugt lidt tid på endeligt at få sat mit hifi-udstyr op. Sat receiveren op, trukket kalber til højtalere og forbundet det hele. I en uges tid har jeg overvejet at sælge mine Dali Concept højtalere, men har nu besluttet at afmontere døren ind til stuen i stedet, på den måde får jeg plads til højtalerne.

Nu vil jeg ind og se lidt mere af min Yeah Yeah Yeahs koncert og derefter står den på fodbold all day long :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5597 davenport 15 år siden

Har lige travet landsbyen tynd, efter et godt morgenmåltid med Bacon og skramlede æg. Så skulle det ene opveje det andet.
Nu tager jeg revance med en kold øl..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5598 Bony 15 år siden

#5596 - Ja, præcis. Takker.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5599 filmz-jonasgr 15 år siden

#5596 You bastard :) Jeg har hørt at de skulle være helt fantastiske live
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5600 Bony 15 år siden

5600 indlæg.. Puuh, den var vist ikke gået i de gamle Filmz dage, hva? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: