Gravatar

#551 Bobby Singer 16 år siden

Er lige kommet hjem efter første dag på hf (Århus Akademi) og sidder med en masse forskellige indtryk. Det er altså mærkeligt at komme ind i klasse hvor aldersforskellen er så stor. Fik ikke rigtigt snakket med så mange, eftersom det er første dag for alle, så der var også lidt stille, men det skal nok ændre sig med tiden. Kender bare ingen i klassen, så det gør det ikke ligefrem lettere at starte.

Men udover det nervøse førstehånds indtryk, så virker det som et rimeligt hyggeligt og afslappet sted, men jeg hader altid den form for utryghed, som jeg altid føler de første par dage, så glæder mig til det er overstået.
Idjit
Gravatar

#552 Takfornu 16 år siden

# 550 Hun har rent faktisk udtalt at hun holder meget af Danmark, så mon ikke snart hun og familie dukker op. Hun skal da vise Elvis og ungerne Tivoli, Den Lille Havfrue ....

De 2 bedste gange hun har været her, har klart vist hendes format, dels hendes første besøg i Jazz House hvor hun slet ikke var kendt, men fangede os alle med hendes charme - Nej, hun sang ikke "I'll Put a Spell on You" - her var der ikke mange tilstede, men os der var glemmer ikke den aften. Nogle år senere kom hun så og lyste Tivoli op og tros skig og skrål omkring i parken gjorde hun alligevel havne til sin egen lille natklub, og selvom det var en lun aften, så steg temparaturen ydeligere, da hun gik på Plænen i de sene aftentimer :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#553 elwood 16 år siden

#552 Man har lov og håbe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#554 Takfornu 16 år siden

# 553 Du ku' da bare have smuttet til Oslo i weekenden, så havde du kunne se hende der. Det er da ikke så lang fra hvor du bor ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#555 cyberzed 16 år siden

#552 Jeg har ellers hørt rygter om at hun helt stopper med musik
;) gotcha I hope
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#556 Takfornu 16 år siden

# 555 Good one :-D

Er lige blevet færdig med The Big Red One - The Reconstuction, som er godt 40 minutter længere end biografudgaven fra 1980.

Godt man har film/musik når man ligger hjemme og ikke har det særlig godt :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#557 elwood 16 år siden

#555 jeg tror nu ikke hun stopper forløbigt, så hva end du har skrevet må jeg se ved lejlighe hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#558 Corgan 16 år siden

Fandt lige dette billede som illustreret castingen til de forskellige instruktørers produktion af Watchmen.
Gravatar

#559 El vez 16 år siden

Haha Robin Williams som Rorschach. Gilliam er sgu på hass... Perlman som The Comedian ville til gengæld holde 100 :)

Jeg kan godt lide ideen bag et forholdsvis ukendt cast. Det fungerede i LOTR og selvom karakterer til tider stjæler scener i tegneserien, er de alle vigtige for historien og skal alle kunne bære en del af ensemblet - ham Snyder er måske ikke så tosset når det kommer til stykket.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#560 Benway 16 år siden

#559 Jeg tænkte det samme, men man må vel hellere se filmen først. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: