Ja jeg er pænt forvirret :) Men det er da rart med en række råd til hvordan jeg kan slippe af med den forbandelse... Underligt nok(eller egentlig ikke) er det altid jer gutter fra Filmz der kommer med de sjoveste kommentarer på FB...
Så fik jeg set the full extenden Jim Cramer Vs. Jon Stewart
Og damm han får sku tørt på, jeg har først for nylig som sagt begyndt og lærer om ham Jim her, men det program han laver er jo direkte forkasteligt.
Jeg får lidt minder om det ligeså geniale Interview on Crossfire med Jon Stewart, hvor han også jorder værterne fuldstændig, og siger det er en skam at de ike udnytter deres koncept rigtig, fordi de havde en enestående mulighed for at få noget godt politisk debat, med de folk det handlede om.
Lidt det samme siger han til Jim, med at han tager og laver det med forretnings beslutning, og børsen til underholdning, hvilket det jo slet ikke er, og nogen folk har desværre en tendens til at tro på budskabet, når det sælges på den måde, her nævnte Jon Stewart sin Mor til sidst.
Satme glad for jeg ikke er politiker eler noget i den stil, og så sku gå head to head mod Jon Stewart, han er en farlig mand, starten giver indtryk af at nu skal han sidde og joke med Jim, men det hele tager hurtigt en ret alvorlig drejning, måske er det faktisk lidt for alvorlig, udfra det man er vandt til på The Dayli Show.
#5724: Tak for linket. Det var meget interessant og ikke mindst rart at se den fulde, ucensurerede udgave. Så venter jeg ellers bare på den næste afstemning her på Filmz: Bedste Jon Stewart-film.
Jeg har lige siddet og rodet lidt med min Denon-receiver. Denon har vist stået i lære hos Cisco, når det kommer til brugervenlighed, ye gods, det tog mig lang tid at gennemskue hvordan man bruger noget så simpelt, som en optisk indgang.
#5721 Highland Park 15 år siden
#5722 elwood 15 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5723 tiany 15 år siden
Men det er da rart med en række råd til hvordan jeg kan slippe af med den forbandelse... Underligt nok(eller egentlig ikke) er det altid jer gutter fra Filmz der kommer med de sjoveste kommentarer på FB...
#5724 elwood 15 år siden
Og damm han får sku tørt på, jeg har først for nylig som sagt begyndt og lærer om ham Jim her, men det program han laver er jo direkte forkasteligt.
Jeg får lidt minder om det ligeså geniale Interview on Crossfire med Jon Stewart, hvor han også jorder værterne fuldstændig, og siger det er en skam at de ike udnytter deres koncept rigtig, fordi de havde en enestående mulighed for at få noget godt politisk debat, med de folk det handlede om.
Lidt det samme siger han til Jim, med at han tager og laver det med forretnings beslutning, og børsen til underholdning, hvilket det jo slet ikke er, og nogen folk har desværre en tendens til at tro på budskabet, når det sælges på den måde, her nævnte Jon Stewart sin Mor til sidst.
Satme glad for jeg ikke er politiker eler noget i den stil, og så sku gå head to head mod Jon Stewart, han er en farlig mand, starten giver indtryk af at nu skal han sidde og joke med Jim, men det hele tager hurtigt en ret alvorlig drejning, måske er det faktisk lidt for alvorlig, udfra det man er vandt til på The Dayli Show.
Men jeg takker skam for debatten Jon.
Til andre kan det hele 3 parts interview ses Her
#5725 evermind 15 år siden
Nu er det dog, gudskelov, overstået med alt projektarbejdet, og jeg kan for nu ånde lettet op og hellige mig andre, mindre faglige, sysler. :)
#5726 DarkLight 15 år siden
Kan de bare ses et sted?
#5727 elwood 15 år siden
http://blog.indecisionforever.com/2009/03/13/jon-s...
#5728 Highland Park 15 år siden
Så venter jeg ellers bare på den næste afstemning her på Filmz:
Bedste Jon Stewart-film.
#5729 filmz-Kadann 15 år siden
#5730 Michael Andersen 15 år siden