Gravatar

#5731 rockysds 15 år siden

Helt ærligt!
Jeg synes, det er fuldstændig i orden, folk ikke kender til skuespillere, der hittede i 90'erne.
Jeg kunne aldrig forestille mig at sætte mig ned og se en Adam Sandler-film.
Folk der synes 10 år gamle film er fantastike, er vel dem, der kan tænke tilbage på den fantastiske følelse af at se dem, dengang de var store og hittede.
Desuden, hvis man sammenligner Jon Stewart med de skuespillere der var i gamle dage, er han så i virkeligheden så fantastisk en skuespiller? Undskyld, men kan ikke se det "smukke" ved nye farvefilm med sarkastiske overdrevne skuespillere.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5732 Bony 15 år siden

Hehe.. :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5733 wimmie 15 år siden

Jeg er træt...er der ikke én der gider at køre til Fredericia, hente mig og køre mig hjem til Assens? :/

Så gi'r jeg kaff'
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5734 elwood 15 år siden

sry, don't drink that stuff, oggg der er sku for langt for mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5735 wimmie 15 år siden

OKaiii! Så ka' det oz være ligemeget :/

I øvrigt hader jeg også kaffe - men man er jo nødt til at have et lager af instant i tilfælde af kaffeslubrende gæster ;)

Keder mig - har snart fri men keder mig i 10 minutter endnu...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5736 tiany 15 år siden

Solen skinner og der sidder en monster due på naboens tag - og selv om jeg egentlig burde skrive på min opgave, laver jeg absolut ingenting og det har jeg det fint med :)
Valar morghulis
Gravatar

#5737 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg var så oppe for at ville aflevere mine opgaver i dag, hvilket også gik fint nok for den ene opgave. Så er det at jeg opdager at jeg har glemt at lave en bibliografi på den anden opgave, doh!

Det er godt nok kun en lille opgave på 5 sider uden referencer, men vores professor sagde dog at vi lige kunne have en lille bibliografi. Damn, så nu skal jeg lige skrive til hende, at hun først kan få den printede kopi på mandag, men får en elektronisk nu. Den skal nemlig helst være evalueret til onsdag i næste uge og sekretæren holder lukket i morgen.

Glemsomhed er virkelig en ting jeg ikke bryder mig om.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5738 Kruse 15 år siden

I morgen skulle vi egentlig have en enkelt time inden vi fik fri, men vi har overtalt vores lærer til at lave timen virtuel, hvor vi bare skal læse nogle sider i en bog, så jeg har reelt weekend nu :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5739 DarkLight 15 år siden

Så har jeg fundet lejlighed. I Birkerød. Det er altid lidt et sats når jeg ikke kender noget som helst derovre. Men 28 mins til Nørreport, kan ikke være helt galt, hvis jeg vil ind i byen.
Og så får jeg cirka 45 minutter til arbejde.

Nu ikke noget med at komme at sige at det var den værste beslutning jeg nogensinde har lavet? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5740 dyg 15 år siden

Det er den værste beslutning du nogensinde har lavet. At flytte til Djævleøen er da tåbeligt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: