Gravatar

#5741 cyberzed 15 år siden

#5739 Jeg kan kun støtte op omkring det nayze siger, men på den lyse side så kan jeg fremover prædike at det ikke er en synd at slå en ø-bo :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#5742 DarkLight 15 år siden

Ih tak! Det er SANDELIG godt med lidt opbakning :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5743 dyg 15 år siden

Sjællændere får ALDRIG opbakning af rigtige danskere. Danmark for Jyderne!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5744 tiany 15 år siden

DarkLight jeg vil virkelig gerne komme med noget opbakning, men jeg kan virkelig ikke få mig selv til at sige det. Hvorfor nogle flytter til den ø er mig en gåde. Men held og lykke med jobbet :)
Valar morghulis
Gravatar

#5745 evermind 15 år siden

DarkLight, du skal ikke lytte til dem! Du er sgu altid velkommen her til en lunken øl og en potte rosenkål! :)

Tillykke med endelig at have fundet en lejlighed - tag over hovedet er noget af det ærgerligste at stå og mangle. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5746 evermind 15 år siden

Nå ja, det jeg egentlig kom herind for at skrive er, at jeg lige har bestilt en Rorschach-figur fra Play! Regner med på kortere eller længere sigt at skulle have samlet holdet, hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5747 Highland Park 15 år siden

#5746: Jeg tør slet ikke spørge, hvad du skal bruge dem til...

Og tillykke DarkLight! Jeg er overbevist om, at du har truffet det helt rigtige valg. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5748 evermind 15 år siden

Du behøver slet ikke spørge; jeg skal sidde og lege mine Watchmen-fantasier ud med dem, når jeg er alene. :P
Gravatar

#5749 Highland Park 15 år siden

#5748: Argh! Det var lige netop det, jeg frygtede evermind! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5750 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg gad godt at vide hvad der kommer ud af evermind, rosenkål, watchmen figurer og dværge. Man kunne lave en hel film ud af det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: