Spiser lidt chokolade synes jeg har en klor/eddike agtig smag i munden, ikke fordi jeg har drukket stadset men fordi jeg har gjort rent.
mangler en enkel væg, så er alle vægge rengjort, så godt som jeg kan gøre det, og så kan gulvet vaskes imorgen, og så er jeg færdig med det rum pyha 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har overvejet at smutte i Empire Bio i morgen for at se "Watchmen", men den er sgu programsat til at blive vist i sal 4 (deres mindste sal for dem, der ikke skulle kende biografen) til begge daglige forestillinger! Jeg håber stadig, at den skifter sal... der er pt. kun 6 ledige pladser tilbage til aftenforestillingen, men det har altså endnu ikke resulteret i et salskifte.
På den anden side kan det heller ikke være let at tilrettelægge programmet med det udvalg af film, Empire viser i den kommende uge: "Blekingegadebanden", "Kærestesorger", "Mænd der hader kvinder", "Milk", "Slumdog Millionaire", "The International", "Waltz With Bashir" og "Watchmen". Men alligevel... sal 4! :(
#5763: Det var så lidt mester. Du er hjerteligt velkommen herovre! Om ikke andet kan du åbne din egen Texas chili-biks (hmm... er det nu også rettens fulde navn?). Jeg tror sgu, at københavnerne vil betale i dyre domme for den mad. ;)
Men jeg skal se "Smagsdommerne" om en halv time. Vibeke Windeløv, Thomas Troelsen og Erik Aschengreen har været inde at se "Watchmen". Det kan kun blive underholdende! :D
#5768: Jeg er normalt også godt klar over at det er med k, men det gik hurtigt da jeg læste TV2's programbeskrivelse, så jeg tænkte ikke over at de havde lavet en fejl.
#5767: Det må jeg zappe lidt over på, da det kunnne være sjovt at høre deres mening om Watchmen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#5761 elwood 15 år siden
mangler en enkel væg, så er alle vægge rengjort, så godt som jeg kan gøre det, og så kan gulvet vaskes imorgen, og så er jeg færdig med det rum pyha 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5762 Highland Park 15 år siden
Jeg håber stadig, at den skifter sal... der er pt. kun 6 ledige pladser tilbage til aftenforestillingen, men det har altså endnu ikke resulteret i et salskifte.
På den anden side kan det heller ikke være let at tilrettelægge programmet med det udvalg af film, Empire viser i den kommende uge: "Blekingegadebanden", "Kærestesorger", "Mænd der hader kvinder", "Milk", "Slumdog Millionaire", "The International", "Waltz With Bashir" og "Watchmen".
Men alligevel... sal 4! :(
#5763 DarkLight 15 år siden
Og tiany. Du skulle skuffer mig bare så meget :)
#5764 Kruse 15 år siden
#5765 elwood 15 år siden
Hvem er det ?
Er det ik hans onde tvillinge bror.
#5766 Kruse 15 år siden
Jeg undskylder mit blasfemiske indlæg ;)
#5767 Highland Park 15 år siden
Om ikke andet kan du åbne din egen Texas chili-biks (hmm... er det nu også rettens fulde navn?). Jeg tror sgu, at københavnerne vil betale i dyre domme for den mad. ;)
#5764: *snøft* Det kan jeg ikke... :(
Men jeg skal se "Smagsdommerne" om en halv time. Vibeke Windeløv, Thomas Troelsen og Erik Aschengreen har været inde at se "Watchmen". Det kan kun blive underholdende! :D
#5768 elwood 15 år siden
de skriver det også som Jacob Stegelmann suk...
Navnet er Jakob Stegelmann.
#5769 Kruse 15 år siden
#5767: Det må jeg zappe lidt over på, da det kunnne være sjovt at høre deres mening om Watchmen :)
#5770 Highland Park 15 år siden