Er vågnet alt for tidligt da jeg ikke kan lade være med at tænke på hvordan resten af dagen kommer til at forløbe. Jeg starter på mit nye job idag, så jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå. I weekenden fik jeg set Watchmen i imax. En stor oplevelse.
Jeg har sendt kursisterne i gruppearbejde til kl. 11 omkring selvtillid, så nu afventer jeg en samtale her kl. 10. Min kalender er blevet overbooked, og der var en der slet ikke stod på i dag, hvilket betød at jeg havde 2 samtaler kl. 8.30. Træls for folk at skulle vente, men nu kører jeg jo også 2 stillinger samtidigt, da min kollega nok først er her mandag igen. Glæder mig stadig til lønforhandlingen ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er træt. Skal aflevere en printet udgave af min opgave i dag (har afleveret den elektronisk) og så opsige mit internet fra og med søndag. Håber hun er på sit kontor i dag.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Ja se det jo lige det, jeg har ikke nogen bestemte prefrenche, men afsindigt stærk mad er ikke mig, og så prøver jeg og finde noget uden det er normal brun sovs og kartoffler, selv om det heller ik er dårligt. 8-)
Jeg er selv rigtig glad for Fisk og godt kød, men alle forslag er da velkommen selv om jeg godt ved det er svært på den måde.
sidder pt. og kigger inde på mangospot.dk for at se om jeg kan blive inspireret, jeg skal bare ha fundet ud af noget idag, hvis jeg skal ha en god chance for et bord til 4 personer.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
På Vestergade ligger der et par udemærkede steder: Marco Polo plejer at være ganske godt. Så er der Stedet, hvor man kan få kød ad libitum :) Og SushiCompany, hvor man får ganske fin sushi.
Personligt kan jeg også godt lide kødet man får på Gaucho (ligger på Åboulevarden).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#5841 Corgan 15 år siden
I weekenden fik jeg set Watchmen i imax. En stor oplevelse.
#5842 davenport 15 år siden
Jeg har sendt kursisterne i gruppearbejde til kl. 11 omkring selvtillid, så nu afventer jeg en samtale her kl. 10. Min kalender er blevet overbooked, og der var en der slet ikke stod på i dag, hvilket betød at jeg havde 2 samtaler kl. 8.30. Træls for folk at skulle vente, men nu kører jeg jo også 2 stillinger samtidigt, da min kollega nok først er her mandag igen.
Glæder mig stadig til lønforhandlingen ;)
#5843 Corgan 15 år siden
#5844 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#5845 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5846 dyg 15 år siden
#5847 elwood 15 år siden
Jeg er selv rigtig glad for Fisk og godt kød, men alle forslag er da velkommen selv om jeg godt ved det er svært på den måde.
sidder pt. og kigger inde på mangospot.dk for at se om jeg kan blive inspireret, jeg skal bare ha fundet ud af noget idag, hvis jeg skal ha en god chance for et bord til 4 personer.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5848 DarkLight 15 år siden
http://www.jacobsbarbq.dk/default.asp?pid=19
#5849 dyg 15 år siden
Personligt kan jeg også godt lide kødet man får på Gaucho (ligger på Åboulevarden).
#5850 davenport 15 år siden