Gravatar

#5831 Bony 15 år siden

*Caps on*

FILMZ-SOMMERFEST I KBH!

*Caps off*
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5832 evermind 15 år siden

Er det et krav, en opfordring eller et faktum? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5833 elwood 15 år siden

Regn og sne min ven hehe 8-)

men storm og hagl ok så er det for min regning.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5834 filmz-jonasgr 15 år siden

tak for advarslen :D
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5835 filmz-jonasgr 15 år siden

I sne står urt og busk i skjul; det er så...

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5836 Lady Arwen 15 år siden

lige blevet færdig med en samfundsfagsaflevering til imorgen. Den handlede om om DK er i en økonomisk krise... er vi jo nok :D Glæder mig til på tirsdag - skal se Kærestesorger med min mor YAY og er stadig happy efter, at jeg har set Shopaholic :D
Doctor Who <3
Gravatar

#5837 elwood 15 år siden

Der er sikkert folk der er på vej i seng, så jeg beklager og bringe det her link der for nogen nok vil blive lidt vannedane, hvis man er til toner 8-)

Ball Droppings

Så er det med og se hvor mange movie themes man kan skabe, måske Close Encounter of the Third Kind som en start.

Eller Halloween themet, X-files perhaps.

En skam man ik kan share sine kreationer.
Gravatar

#5838 davenport 15 år siden

Jeg er SÅ træt. Gik tidligt i seng, men vågnede kl. kvart over to, og begyndte at tage vigtige emner op. (Den slags der kun viser sig om natten, hvor man ikke kan gøre noget ved dem)
Så faldt jeg i søvn, drømte sære ting. Ja, drømte endda at der var 5 minutter til jeg skulle op, så det ikke kunne betale sig at falde i søvn igen. Da der ikke skete noget tjekkede jeg uret, der sagde klokken var fire...
Så skulle jeg benytte kørelejlighed til morgen, hvilket betyder at jeg har været på arbejde siden 6.45, og undervisningen starter kl. 9...
GAAAAAAB!
Hvem der bare lå under en varm dyne, med duften af kaffe og spejlæg i baggrunden. Solen skinnede, fuglene sang og det var den første dag som millionær OG der var sommerferie i 2 mdr.

Status:
Udenfor regner det, jeg er snottet og har ondt i halsen. Der er ingen kaffe, maven rumler, men der er ingen mad. Der er lang tid til klokken fire, og jeg savner min familie.

Jeg er i dén grad elendig til at stå tidligt op om mandagen!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5839 elwood 15 år siden

Hehe me too.
Gravatar

#5840 evermind 15 år siden

Og mig. :(
Oppe før kl. 6, så kan alverdens kaffe sgu ikke gøre mig meget værd resten af dagen. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: