Var en smuttur til Odense i går med en gruppe fra mit hold fra Journalisthøjskolen.
En times diskussion med TV2 direktør Merete Eldrup. Et smut i Brandts. Ud på Syddansk Unis journalistuddannelse. Og så lige en burger på The Room. Det er sgu en dejlig by med mange inspirerende mennesker.
Jeg har så haft terminsprøve i samfundsfag i dag fra klokken 09.00 til klokken 15.00. Jeg har også fået ondt i ryggen, da jeg skulle slæbe min bærbar computer, en pose med 10 samfundsfagsbøger og en printer(mit gymnasium har besluttet at alle skal have egen printer med) hen til skolen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Er ved at lukke computeren ned efter en spændende første uge på det nye arbejde. Jeg har arbejdet på Sherlock Holmes og burde efter planen hoppe videre til The Tree Of Life i næste uge... men jeg tror de holder mig en ekstra uge på SH, for der er temmelig meget at lave... og ikke så meget at lave på Tree (endnu).
Så kom jeg hjem, efter en middag med farmand, hans kæreste og storsøster.
Først tak til alle hilsenerne her på filmz, og på Facebook.
Vi var ude og spise fin mad på Restaurant Pihlkjær, hvor vi fik fin fiskeretter, nåja og så server man åbenbart noget sorbet mellem maden for at rense ganen for smagen af den tidligere ret, det så fint ud, og tjener hældte nu noget Crappa (mener jeg det hed, sådan som min far sagde det) på, jeg troede det var noget blommeekstrat af en art så jeg dyppede da lige ske'en i det og sku smage... Adr! Alcohol gange 10! for dælen det var stærkt 8-)
men ellers var det et rigtig fint sted med god mad, især hvis man er til fisk.
Af min Far fik jeg 500 Kr, hans kæreste gav mig Hugo Boss Deo (ikke dårligt)
Men triumfen går til min søster der gav mig Batman: Black and White Vol. 1
Ja grappa - føj for satan. Det er rigtig nok italiensk snaps, som laves af affaldsstofferne fra vinproduktionen, altså kerner osv. Så derfor smager det også som når man bider en vindruekerne over.
Har forresten lige været nede og invester i et par nye briller, 4500 kr, som jeg heldigvis snupper på afbetaling. Så nu skal jeg bare lige vente en uge inden jeg får dem.
#5941 mr gaijin 15 år siden
En times diskussion med TV2 direktør Merete Eldrup. Et smut i Brandts. Ud på Syddansk Unis journalistuddannelse. Og så lige en burger på The Room. Det er sgu en dejlig by med mange inspirerende mennesker.
#5942 Benway 15 år siden
#5943 Lady Arwen 15 år siden
#5944 Kruse 15 år siden
Jeg har så haft terminsprøve i samfundsfag i dag fra klokken 09.00 til klokken 15.00. Jeg har også fået ondt i ryggen, da jeg skulle slæbe min bærbar computer, en pose med 10 samfundsfagsbøger og en printer(mit gymnasium har besluttet at alle skal have egen printer med) hen til skolen.
#5945 Kruse 15 år siden
#5946 Corgan 15 år siden
#5947 Michael Andersen 15 år siden
#5948 elwood 15 år siden
Først tak til alle hilsenerne her på filmz, og på Facebook.
Vi var ude og spise fin mad på Restaurant Pihlkjær, hvor vi fik fin fiskeretter, nåja og så server man åbenbart noget sorbet mellem maden for at rense ganen for smagen af den tidligere ret, det så fint ud, og tjener hældte nu noget Crappa (mener jeg det hed, sådan som min far sagde det) på, jeg troede det var noget blommeekstrat af en art så jeg dyppede da lige ske'en i det og sku smage... Adr! Alcohol gange 10! for dælen det var stærkt 8-)
men ellers var det et rigtig fint sted med god mad, især hvis man er til fisk.
Af min Far fik jeg 500 Kr, hans kæreste gav mig Hugo Boss Deo (ikke dårligt)
Men triumfen går til min søster der gav mig Batman: Black and White Vol. 1
Ahh tak for det søster 8-)
Så det har været en fantastisk dag.
#5947 Tak Hr. Klovborg 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5949 Thomsen 15 år siden
Et forsinket tillykke i øvrigt!
#5950 tiany 15 år siden
Har forresten lige været nede og invester i et par nye briller, 4500 kr, som jeg heldigvis snupper på afbetaling. Så nu skal jeg bare lige vente en uge inden jeg får dem.