Gravatar

#591 elwood 16 år siden

#590

ang. Eden hehe nice.

Ang. Tatos hmmm, hvor af dem er så film citater 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#592 Takfornu 16 år siden

Har lige motaget besked om at vores bil hjemme i US of A er brudt sammen :-/ - her kan man jo bare tage bussen istedet, men derover en bil en nødvendighed - FU5¤#¤##¤## der røg den ferie :(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#593 wimmie 16 år siden

#592 - Hvorfor ryger ferien?
Og egl. lidt sjovt nok at du lige har dét profilbillede når jeg har gået hele dagen og haft lyst til at se Ladyhawke :)
Men brugernavnet er vel også lidt et giveaway....

Nu er der kun 10 dage til jeg tager til the US of A - håber skam ikke at vores bil bryder sammen, for vi kommer sandelig til at køre en hel del :oO
Tropic Thunder kører jo i bio mens vi er derovre, så jeg skal nok se den før jer andre og spoile den helt vildt ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#594 wiseguy 16 år siden

#592 Det har sku ikke liget været din dag i dag :o(
Du må vel bare trøste dig med, at biler umuligt ka være så dyre over there som her i landet!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#595 Benway 16 år siden

#593
Ham den sorte er i virkeligheden hvid. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#596 Takfornu 16 år siden

# 593 Pengene skal istedet bruges til at købe en ny bil :(

Det hele er faktisk meget gennemtænkt mht. brugernavn og billede :)

# 594 Ja, det har været en dum dag - Rigtig nok med bilpriser, men problemet er jo bare, at nu går der endnu længere før, vi ses igen :(

# 595 Emmm ....
Du kunne ikke være mere gal på den ;) - Men kender man min kones og mit forhold, kan man hurtig se sammenhængen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#597 wiseguy 16 år siden

Hmmm? Alle de nye anmeldelser er tomme/blanke her hos mig??? Eneste tekst jeg kan se står nederst ved vuderingen???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#598 filmz-Bruce 16 år siden

#596 Pis! Sig mig har du taget patent på uheld?!?!? Du er satanedeme ramt af de 10 plager, om nogen!!! God bedring, held og lykke og hvad man ellers kan sige!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#599 colocho 16 år siden

#597 - Opdater din IE, eller brug Firefox.. Din browser er for gammel, virker ikk specielt godt her på siden.. :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#600 davenport 16 år siden

Det her må være den 2. længste tråd på filmz..

Har administrativ dag, så computerarbejde hele dagen. Men vores support har været så flinke at give mig en samtale kl. 14, uden at spørge mig først. Det er træls...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: