Gravatar

#581 elwood 16 år siden

#577 Genial Soundtrack, og Genial film den stinker langt væk af 70'erens hårdkogthed... på den gode måde.

Haha ku lige se det for mig hvis Caines Alfred fra Batman lige gik i Carter mode.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#582 Takfornu 16 år siden

# 581 You wish - kønt syn ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#583 Benway 16 år siden

#581 Så løb Jokeren skrigende hjem. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#584 filmz-sanjo 16 år siden

lol, de amerikanere er sgu sjove - http://users.skynet.be/fa018426/Georgia.jpg
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#585 filt 16 år siden

#585, lol! Og også rigtig gode til at stave deres eget sprog! :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#586 tiany 16 år siden

De er altså lidt fjollede de der amerikanere
Valar morghulis
Gravatar

#587 Takfornu 16 år siden

# 584 Good one - den videresender jeg straks til fruen ;)

# 586 Lidt ? ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#588 tiany 16 år siden

#587 Ja okay meget fjollede :)

Tror jeg går ud og laver mig noget aftensmad og eftersom mine køkkenkundskaber jo som bekendt ikke rækker særlig vidt, bliver det vist bare til noget frisk pasta med kødsovs.
Derefter tror jeg jeg vil se en film og vente på at kæresten kommer hjem fra møde.
Valar morghulis
Gravatar

#589 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Vedr. xploitedcinema, som nogen skrev om på sidste side, så sender de fra USA. Men de er gode til at nedskrive værdien, hvis man beder dem om det i kommentarfeltet. Jeg plejer at bestille to film ad gangen og er endnu ikke blevet snuppet.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#590 Bony 16 år siden

Sidder og slapper lidt af på nettet, efter at have været en tur hos tatovøren igen i dag. Plejer min arm lidt. Nu er min arm cirka 50% dækket, så det skrider da fremad... :)

Surfer nettet tyndt efter alternativer til den Sony STR-DG720 forstærker som jeg har planer om at bestille hjem en af dagene. Jeg synes man får ret meget for de 2600,- den koster her i Danmark. Regner dog heller ikke med at kunne finde noget tilsvarende, til samme pris. Så det ender nok med at blive den.
Findes der overhovedet noget billigere i samme klasse som den?

@Elwood - Jeg har fire trophies lige pt. Har også åbnet alle seeds i have 1, 2 og 3. :)
Glæder mig SÅ meget til at spille det spil over anlæg når det lander på adressen. Damn, der skal spilles så meget EDEN at alle de andre spil bliver dødmisundelige.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: