btw tror altså snart jeg bestiller, om ikke andet kan vi måske mødes i pausen, det jo heller ikke fordi man sidder og snakker med hinanden under koncerten hehe.
#6021: Hvem taler du til? Det bliver nok i København for mit vedkommende... medmindre jeg er så heldig, at lykkens gudinde tilsmiler mig og sender billetter til begge koncerter. Men hun skal nok ha' ham Costello-gutten med... :(
Nu har jeg hvertfald reseveret til Århus så er jeg hel sikker, og så kan jeg stadig lige nå og høre med andre af mine venner, ahh veninder blir det nok 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeez, jeg har ikke engang fået taget mig sammen til at købe billet til Depeche Mode endnu (men det seneste udspil får mig nu heller ikke helt op at ringe).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#6021 elwood 16 år siden
#6020 og hey tak 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6022 Highland Park 16 år siden
#6023 elwood 16 år siden
Nu har jeg hvertfald reseveret til Århus så er jeg hel sikker, og så kan jeg stadig lige nå og høre med andre af mine venner, ahh veninder blir det nok 8-)
#6024 Highland Park 16 år siden
Hvis vi oplevede koncerten samme sted, ville det da være mig en stor fornøjelse at hilse på dig i pausen.
#6025 elwood 16 år siden
8-)
Men tiany støder jeg nok på måske, hvis jeg kan spotte hende.
#6026 Highland Park 16 år siden
#6027 elwood 16 år siden
8-)
#6028 Highland Park 16 år siden
*snøft*
(Men jo, jeg har allerede købt billet...)
#6029 elwood 16 år siden
#6030 Thomsen 16 år siden