#6025 Har nu ikke rigtig besluttet mig endnu - virker det ikke lidt underligt at tage til en koncert alene også selvom man egentlig ikke skal tale med nogen undervejs?
#6035 Det er sådan lidt både og synes jeg...jeg har været til et par stykker alene...og et eller andet sted så nyder jeg faktisk koncerten lidt mere når jeg er alene afsted :P
#6035: Det kan anbefales at prøve det. Og hvorfor skulle der dog være noget underligt i det? Du kommer vel for musikkens skyld. Desuden møder man altid nogle sjove, interessante og ind imellem ret så sære mennesker på den måde. ;) Om ikke andet kan du altid vinke til elwood, når han gæsteoptræder i forbindelse med Kralls coverversion af et af bluesbrødrenes numre.
Det er nok bare en form for lav selvværd, når jeg tænker, at de andre måske vil tænke at jeg ingen venner har når jeg tropper op alene :) Nu skal kæresten bare lige overbevises om at der intet sker ved at jeg tager afsted alene.
#6038: Det skal du ikke tænke på, for den slags tænker folk sgu ikke, og hvis de gør, er det unægteligt deres eget problem. Men som cyberzed giver udtryk for, kan det være en meget unik oplevelse. Jeg har da selv gjort det adskillige gange og nydt det hver eneste gang. Kan kæresten ikke køre dig derhen og hente dig bagefter? Det kunne jo tænkes, at det vil berolige ham. :)
Det tror jeg sgu ikke han gider, kan også sagtens tage toget og Århus er jo ikke mere scary end Kolding - lige nu sidder han bare og brokker sig over at det har jeg ikke råd til :)
#6031 lagoni 16 år siden
#6032 cyberzed 16 år siden
#6033 DarkLight 16 år siden
#6034 cyberzed 16 år siden
#6035 tiany 16 år siden
#6036 cyberzed 16 år siden
#6037 Highland Park 16 år siden
Om ikke andet kan du altid vinke til elwood, når han gæsteoptræder i forbindelse med Kralls coverversion af et af bluesbrødrenes numre.
#6038 tiany 16 år siden
Nu skal kæresten bare lige overbevises om at der intet sker ved at jeg tager afsted alene.
#6039 Highland Park 16 år siden
Kan kæresten ikke køre dig derhen og hente dig bagefter? Det kunne jo tænkes, at det vil berolige ham. :)
#6040 tiany 16 år siden