#6060 - Ja, du har helt ret. Jeg tog fejl, Filmz har ikke lavet fejl i sin konkurrence, det var bare mig der var elendig til at google ( jf. kildekritik). :)
#6059 - Jo, det tror jeg at de gør. Forhåbentligt da, for det kan sgu mærkes når der fejlagtigt bliver trukket et par tusind fra en, i forvejen fattig, S.U-konto. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg er egentligt mest irriteret over at mit forestående køb af nyt fotoudstyr, nu bliver udskudt på ubestemt tid! Grr, dårlig timing Mr. X (DU VED HVEM DU ER!)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Nu vi snakker bank, min flinke bankpige har lige haft ringet mit kort er blevet spærret, fordi der umiddelbart måske er mistanke om at et sted der er handlet har opsnappet kort oplysninger, jeg får dog et nyt kort tilsendt hurtigt, men jeg er da lidt spændt på at se om min konto også ser mistænkelig ud nu, når jeg kommer hjem...
Sødt af hende lige og ringe, så jeg ikke stod nede i føtex, som ham der ingen penge har, hvis jeg sku betale med mit kort 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har heldigvis ikke fået stjålet nogle penge - vi forsøger til gengæld at stable et møde med banken på benene, så vi kan få at vide hvor mange penge vi vil kunne låne til huskøb. Det tyder jo desværre ikke så godt i disse finanskrisetider.
#6061 Highland Park 16 år siden
#6062 Bony 16 år siden
#6059 - Jo, det tror jeg at de gør. Forhåbentligt da, for det kan sgu mærkes når der fejlagtigt bliver trukket et par tusind fra en, i forvejen fattig, S.U-konto. :(
#6063 Highland Park 16 år siden
Det mener jeg bestemt, at de skal gøre. Du har min fulde sympati.
#6064 Bony 16 år siden
#6065 elwood 16 år siden
Sødt af hende lige og ringe, så jeg ikke stod nede i føtex, som ham der ingen penge har, hvis jeg sku betale med mit kort 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6066 tiany 16 år siden
#6067 cyberzed 16 år siden
#6068 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6069 cyberzed 16 år siden
#6070 DarkLight 16 år siden