Det her med og gå alene til events, jeg var inde og se As good as it gets alene, fordi jeg ikke ku overbevise mine venner om at det var en film der var værd og se dengang.
Jeg morede mig herligt den aften i selskab, med den vrisne mand 8-)
men tiany godt at du vover pelsen, jeg er overbevist om du ikke vil fortryde det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6056 - Ja, det er pænt røv! Men jeg har af omveje og veltalenhed skaffet navn og by på ham der har brugt mit kort. Nu skal jeg lige overveje om jeg skal lade politiet og banken om at klare sagen eller om jeg tager en Rorschack-maske på og lader skæbnen vælge. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#6059 - Jeg kunne godt vælge den nuværende premierminister. Er du sikker på, at det ikke var en gammel/ikke opdateret hjemmeside du har svaret fra. Den nuværende premier minister blev først udnævnt officielt den 17. Marts.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#6051 elwood 16 år siden
Jeg morede mig herligt den aften i selskab, med den vrisne mand 8-)
men tiany godt at du vover pelsen, jeg er overbevist om du ikke vil fortryde det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6052 Bony 16 år siden
#6053 Bony 16 år siden
#6054 Steffan Rasmussen 16 år siden
#6055 Bobby Singer 16 år siden
#6056 elwood 16 år siden
#6057 Bony 16 år siden
#6058 elwood 16 år siden
#6059 Highland Park 16 år siden
#6054: Problemet er bare, at man ikke kan vælge deres nuværende premierminister på listen men derimod deres nuværende præsident.
#6057: Sikke noget møg! Dækker banken ikke tabet?
#6060 Steffan Rasmussen 16 år siden