Gravatar

#6131 Bony 16 år siden

Lady Arwen (6116) skrev:
#6113 great!!! :D

Sidder og prøver på at lave tysk, men med msn og facebook er det lidt svært at koncentrere sig...

Hehe, der er intet som en dejlig gang overspringshandling. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6132 Bobby Singer 16 år siden

bony (6130) skrev:
Så sig "tegneserie" istedet? ;)

NÆ! ;P
Idjit
Gravatar

#6133 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg så Vacancy igår og genså Schindler's List dagen før det. Den ene film rædsom og den anden brilliant, så kan I selv gætte hvilken der er hvad.

Det hjælper også lidt at jeg har været inde og se en KZ lejr for nylig. Det sætter filmen i et lidt anerledes relief.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6134 dyg 16 år siden

#6126 - Jeg kan ikke komme mig over, hvor cool det er, at du hyggesnakker med Deodato's manager :) Fantastisk!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6135 Thomsen 16 år siden

#6134 - Ah, det ville da nu være mere cool, hvis det var Deodato selv (eller en af de andre, han repræsenterer). Men det er bestemt en positiv oplevelse og ved at udvikle sig til et egentligt bekendtskab. Jeg er i hvert fald glad for at få kontakt til en italiener med et godt kendskab til engelsk, der gladeligt stiller sig til rådighed for at hjælpe mig med de af hans landsmænd, der har lidt sværere ved det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6136 elwood 16 år siden

nå så ser det ud til der har været nogle folk inde og hæve lidt her den første april på min konto, så nu skal jeg lige ha snakket med banken, og se hvad vi finder ud af, det var dog lige godt frækt.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6137 Michael Andersen 16 år siden

#6135 Du bliver min helt, hvis du kan skaffe mig Ennio Morricones autograf på et cd-cover :)

#6136 For real?

Jeg har ikke fået mit nye kort endnu, og nu er der selvfølgelig lige udkommet en Jerry Goldsmith-udgivelse i dag. Typisk!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6138 Thomsen 16 år siden

#6136 - Det lyder da grimt. Hvor meget har de hævnet?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6139 Takfornu 16 år siden

Sidder blot og venter på at få fri så jeg kan komme ind og se "Watchmen" :) ... og så er der - 7-9-13 - 12 dages ferie - Yes !!!!!
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6140 Bobby Singer 16 år siden

En time til og så er der påskeferie, hvor den bl.a. skal stå på store doser af GTA IV. Det bliver... EPIC! :D
Idjit

Skriv ny kommentar: