Jeg gav dem fri til middag, så er tidlig hjemme. Mandag og tirsdag byder kun på 18 personlige samtaler, og så er der ferie. De er klaret over formiddagene, så jeg er gået i mere eller mindre feriemode. Sommerhus er bestilt til næste uge ved Ringkøbing (or there abouts) med de grå. Fedt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er ved at køre død i min fetish med gotiske gyserfilm fra 1960-70'erne. Sikkert fordi jeg har været gennem det bedste, og der nu kun er det virkeligt dårlige tilbage (plus de gode, der endnu ikke er udkommet nogen steder). Men jeg har allerede fundet mig en ny ting at kaste mig over: stumfilmsgysere. Jeg har faktisk ikke set meget andet end NOSFERATU, FAUST, VAMPYR og CALIGARIS KABINET, så det må være på tide.
Kom lige i tanke om, at jeg har Lotte Eisners hovedværk om tysk stumfilm, THE HAUNTED SCREEN, stående på reolen. Det er sjovt nok åbenbart Jørgen Stegelmanns (Jakobs far) gamle eksemplar, jeg har fået fat på. Har aldrig fået læst den færdig, så det skal den knageme nu.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Hold så op med at snakke ferie :( Har lige været på arbejde fra 6-14 i dag og i næste uge skal jeg arbejde man-tirs-ons-lør og ugen efter tirs-ons-fre. Det er sgu trist men giver forhåbentlig godt i lønningsposen.
Jeg vil virkelig gerne se Bruno-traileren efter Patrick Goldsteins beskrivelse, men jeg sidder på job. Den ser ikke ud til at være helt safe for work.
Hmmm... På den anden side, gad vide, hvad der fremstår mest gay i mine kollegers øjne. At se på Cohen jage en mand rundt med to dildoer, eller at se en trikot-iklædt dansetrup i traileren for Fame.
Sidder og kvæler dåseøl, og har lige gået et level op i wow. Nu skal jeg snart ha sat over til lasagne. Tror jeg vil bøsse rundt i køkkenet med et glas vin og tage den med ro. Min fredagsrytme er jo spoleret efter xfaktor er stoppet. Og de får mig ikke til at sidde og se et sammendrag. Godt jeg har et par bd´er liggende til i aften.
...jo, og så svider min drukskade på armen fra i fredags a helvede til..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Uhhh, så har jeg også påskeferie, yiiibiih!...undskyld Tiany ;)
Jeg har været til terminsprøve i skriftlig dansk idag, og det var dejligt nemt. 2½ time brugte jeg på at skrive 3 sider der forhåbentligt er til et 10-tal.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6141 cyberzed 16 år siden
#6142 davenport 16 år siden
Mandag og tirsdag byder kun på 18 personlige samtaler, og så er der ferie. De er klaret over formiddagene, så jeg er gået i mere eller mindre feriemode.
Sommerhus er bestilt til næste uge ved Ringkøbing (or there abouts) med de grå.
Fedt!
#6143 dyg 16 år siden
#6144 Thomsen 16 år siden
Kom lige i tanke om, at jeg har Lotte Eisners hovedværk om tysk stumfilm, THE HAUNTED SCREEN, stående på reolen. Det er sjovt nok åbenbart Jørgen Stegelmanns (Jakobs far) gamle eksemplar, jeg har fået fat på. Har aldrig fået læst den færdig, så det skal den knageme nu.
#6145 evermind 16 år siden
Dejligt - begge dele! :)
Jeg er spændt på, hvad du synes om filmen! :)
#6146 tiany 16 år siden
Har lige været på arbejde fra 6-14 i dag og i næste uge skal jeg arbejde man-tirs-ons-lør og ugen efter tirs-ons-fre. Det er sgu trist men giver forhåbentlig godt i lønningsposen.
#6147 Bobby Singer 16 år siden
Edit: #6146 - Arg undskyld, men jeg skulle altså bare lige ud med det.
#6148 mr gaijin 16 år siden
Hmmm... På den anden side, gad vide, hvad der fremstår mest gay i mine kollegers øjne. At se på Cohen jage en mand rundt med to dildoer, eller at se en trikot-iklædt dansetrup i traileren for Fame.
#6149 davenport 16 år siden
Min fredagsrytme er jo spoleret efter xfaktor er stoppet. Og de får mig ikke til at sidde og se et sammendrag.
Godt jeg har et par bd´er liggende til i aften.
...jo, og så svider min drukskade på armen fra i fredags a helvede til..
#6150 Kruse 16 år siden
Jeg har været til terminsprøve i skriftlig dansk idag, og det var dejligt nemt. 2½ time brugte jeg på at skrive 3 sider der forhåbentligt er til et 10-tal.