Sidder og begræder min stadige mangel på internet, mens jeg lige får lov at låne en vens ditto for en kort bemærkning (og hvis nogen følger op med kommentarer på dette, og jeg ikke besvarer dem, er det netop fordi, kodeordene er "for en kort bemærkning").
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg sidder og ser Champions League-opgøret mellem Villareal og Arsenal, hvor jeg selvfølgelig håber at sidstnævnte vinder.....Selvom at de lige er kommet bagud :(
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg ser Man U vs Porto. Indtil videre har det været en fantastisk underholdende kamp, med to forsvar, der sejler ret hårdt. Jeg holder naturligvis hverken med Arsenal eller Man U.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nå så var det sku torden jeg ku høre og mærke!! (#6213). Vi fik alligevel ikke set "Australia", klokken blev over ni, inden vi ramte stuen, så det var døsdømt på forhånd at gå i gang med en film på næsten 3 timer! Vi så i stedet afsnit 11 af Lost sæson 5 - damn! den serie bliver bare mere og mere kringlet :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Nå, det gik alligevel godt for Arsenal som fik hevet en 1-1 hjem efter et fantastisk mål fra Adebayor. Og fedt at Porto fik uafgjort med United i Manchester :)
Så ville det være rart hvis Liverpool vinder over Chelsea i morgen, og at Barcalona vinder over Bayern.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6211 evermind 16 år siden
#6212 cyberzed 16 år siden
#6213 tiany 16 år siden
#6214 Kruse 16 år siden
#6215 dyg 16 år siden
#6216 Kruse 16 år siden
#6217 wiseguy 16 år siden
Vi fik alligevel ikke set "Australia", klokken blev over ni, inden vi ramte stuen, så det var døsdømt på forhånd at gå i gang med en film på næsten 3 timer!
Vi så i stedet afsnit 11 af Lost sæson 5 - damn! den serie bliver bare mere og mere kringlet :o)
#6218 Kruse 16 år siden
Så ville det være rart hvis Liverpool vinder over Chelsea i morgen, og at Barcalona vinder over Bayern.
#6219 Bobby Singer 16 år siden
#6220 filmz-Narniabæver 16 år siden