Gravatar

#1241 tiany 16 år siden

Tror ikke han helt har været igennem alle pigerne på filmz, vist kun de 4 af os som er aktive på filmz... måske han ville have mere held med de mindre aktive :)
Valar morghulis
Gravatar

#1242 elwood 16 år siden

#1241

/elwood rejser sig spørgende op fra sin stol

"hehe hmm så dvs.... hmm nej, nej bare glem det"

/elwood sætter sig taktisk ned igen
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1243 lagoni 16 år siden

Ja, Nakalay kan man som regel regne med :)

Jeg kom til at tænke på at der sagtens kan være nogen fra mit studie herinde, så hvem end der læser min tidligere, så var det ikke personligt :)

Men lige nu holder jeg en pause i lektielæsningen og kigger lidt i Hus Forbi. Kan ikke lade være med at finde det lidt morsomt at der er en reklame for brødblandiger med sætningen ' intet slår duften af hjemmebagt brød' deri...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1244 elwood 16 år siden

[url= godt lavet må jeg sige[/url]

Og så filmz's egen darling fnis fnis
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1245 tiany 16 år siden

#1242 ikke på den måde dit fjols :D - Du skal bare altid misforstå alt hvad jeg skriver :)
Valar morghulis
Gravatar

#1246 elwood 16 år siden

#1245 alt? ahh kun 99.99% 8-)

se jeg er skam ikke urimelig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1247 HonoDelLoce 16 år siden

Puuuh ha..

ALDRIG mere - jeg siger ALDRIG mere glemmer jeg at tage en opvask fra torsdag om fredagen og så ikke være hjemme hele weekenden til at få den taget..

NØØØJ! og ALDRIG mere vasker jeg op kl 23 på en mandag.!

Man burde have taget før- og efter-billeder, så folket kunne se, hvor dygtig jeg har været her til aften (taget i betragtning, at vi var 4 om at svine til :P)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1248 Highland Park 16 år siden

#1247: Jamen, du kan jo bare oprette en "Flash jeres opvask"-tråd. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1249 mr gaijin 16 år siden

Har lige vundet i Risk! Woohoo! Tog Australien og Nordamerika. Jeg havde glemt hvor hyggeligt, det er at bo på kollegie. Så kan man banke sine medbeboere i brætsspil.

Det bliver næsten helt trist at få indkomst, volvo, luksuslejlighed, swimmingpool, privatjet og en hær af butlers, når jeg til næste sommer indleverer mit speciale.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1250 HonoDelLoce 16 år siden

#48

Genialt ! Det havde jeg slet ikke overvejet :D

Men det må blive i morgen (eller - når der har hobet sig en opvask op igen :D) for orker da ikke nu ! :D

Det ku i øvrigt foregå som en sequel til mad-tråden ! :D (hellere den sequel end den omhandlende toilet-besøget da!)

- så ku vi også lave en prequel-tråd .. *Flash Dine Agre!* :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: