Gravatar

#6281 jessup 16 år siden

Høre en blandet cd med Cv jørgensen, jørgen leth, the smiths med fl. mens jeg læser "Comedy at the edge" - jeg må se på quizzen i morgen det er efterhånden lang tid siden jeg har deltaget.
This is just until June
Gravatar

#6282 RFriis 16 år siden

Lige kommet hjem fra en 40-50 km. cykeltur med "pit-stop" i TP Musikmarked. Herligt at vejret igen er til at lufte raceren.
Gravatar

#6283 davenport 16 år siden

er ved at være klar til lørdag aftens påskefrokost i sommerhus, forhåbentlig med snaps ad libitum ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6284 elwood 16 år siden

Er godt igang med og lave Spinat tærte, og så tror jeg, jeg skal hygge mig med McNulty og Co. i The Wire Season 3.

Ahh go Lørdag.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6285 tiany 16 år siden

har drukket en flaske rødvin - så humøret er hvor det skal være. Nu skal jeg nyde lidt Lost.
Valar morghulis
Gravatar

#6286 elwood 16 år siden

Så er tærten færdig, nu skal der hygges ahhh.
Gravatar

#6287 wiseguy 16 år siden

Er lettere chokeret!! På vej hjem fra påskefokost hos svigermekanikken i Vejle kører vi på Vinding Ringvej i Vejle som jo er byzone. Jeg kører vel ca. 60, hvilket jo i sig selv er 10 km for meget. I bakspejlet kan jeg så se en bil med to unge hvalpe, der kommer drønende imod os i meget høj fart. Da de når op i røven på os, ligger idioten an til en overhaling midt i en kurve, hvor han ikke kan se en skid fremad!! Samtidig kan jeg konstatere, at der kommer en modkørende, så det er dømt til at gå galt! Jeg trækker til højre, alt hvad jeg kan. Den modkørende trækker til sin højre og spasseren bagfra fortryder og forsøger at bremse og trække ind bagved mig, med det resultat at han rammer den venstre side af min bils bagende – bump!!
Jeg standser op, tossen kører om foran os og ser ud som om han også vil holde ind til siden, men så ombestemmer han sig og speeder af sted i høj fart!!! Jeg når desværre kun at se bogstaverne ZU på nummerpladen og min kone når ikke at tænke i de baner før det er for sent!
Jeg springer ind i bilen og skal lige til at drøne efter ham, men jeg har 3 små unger siddende bagi og i mit bakspejl kan jeg se, at ham den modkørende som i første omgang åbenbart også kørte lidt videre, nu har sat sin bil i bakgear og er på vej ned imod os. Jeg vælger derfor at få en snak med ham. Føreren er også en familiefar, der har kone og to bøn i bilen, så han er selvfølgelig lige så chokeret som jeg. Han har desværre heller ikke fanget bilens nummer, så jeg har nada :o(

Jeg kontaktede lige politiet, men når jeg kun har de to bogstaver plus en beskrivelse af bilen (ældre Toyota Corolla el. evt. Mazda 323) har jeg ingenting!!
Så jeg hænger selv på skaderne. Heldigvis snakker vi ”kun” skader på bagkofanger og tågebaglygte, men jeg har en selvrisiko på 3.000, som jeg uden tvivl kommer til at punge op med – Øv!!

Her bagefter flyver der 200 tanker igennem ens hoved, men vigtigst af alt er selvfølgelig, at både min lille familie med kone og 3 børn plus den modkørende lille familie alle er uskadte!! Men for satan sådan nogle snothvalpe, der bare kører midt inde i byen og leger Formel 1 i deres gamle lorte riskoger!!! Fuck hvor er jeg rasende, chokeret og egentlig også lidt ked af det på en eller anden mærkelig måde!!!

Min store datter som bliver 6 her til juni, begyndte at tudbrøle, da vi nåede tilbage til svigermekanikken, hvorfra jeg lige ringede til politiet. Oplevelsen havde uden tvivl chokeret hende og som hun selv forklarede ” jeg troede, at hele bilen gik i stykker”.

Nå! Sikke en stil – beklager, men jeg trængte lige til at komme ud med det hele…
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6288 dyg 16 år siden

Er lige kommet hjem fra et smut til Vejle, hvor den stod på fødselsdage og påskefrokoster - En forbandelse eftersom jeg er på kur :( I går aftes sad jeg sammen med tre inkarnerede VB-fans og så kampen mod FCMuh, hvilket var en fantastisk oplevelse :)

#6287 - Godt at der ikke skete jer noget fysisk. Sådanne idioter burde fratages kørekortet i meget meget lang tid.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6289 elwood 16 år siden

#6287 Satme klamt sådan noget.
Gravatar

#6290 gi-jones 16 år siden

Fuck hvor er jeg rasende, chokeret og egentlig også lidt ked af det på en eller anden mærkelig måde!!!
Det kaldes uretfærdighed. Det gør nas. Jeg hader den slags folk. Én ting er folk der kører for stærkt, eller for tæt og så videre. Den slags er ikke som sådan acceptabelt, men det er noget helt andet når folk kører provokerende og ansvarsløst på én gang. Jeg kan blive så mega-hidsig :)

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: