Gravatar

#6291 filmz-Bruce 16 år siden

#6287 Satans fucking knægte. Må de en dag knalde deres lortebil ind i en betonmur, førend de dræber uskyldige. Godt at høre, du trods alt reagerede så hurtigt!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6292 wiseguy 16 år siden

Mit spinkle håb er, at psykopaten har sovet af helvede til i nat, for han ved jo reelt ikke en skid om, at jeg ikke fik hans nummerplade!
Gad vide hvad der fik ham til at stikke af? Han trak jo ind foran os og holdt stille, men speedede op i det øjeblik, jeg steg ud af bilen??? I dagens Danmark kan det vel ikke lade sig gøre at køre uden ansvarsforsikring?
Han var sku nok lige så træt af sin selvrisiko, som jeg er i dag!!

Nå fuck det!!! Det skal sku ikke have lov til at ødelægge endnu en dag!!

I dag står den på det sidste oprydning/tømning af mit kontor, så jeg kan komme i gang med at male og tøsen forhåbentlig snart ka få sit nye værelse.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6293 misuma 16 år siden

Wiseguy - Bliver møgsur når jeg læser om historier som din, jeg betragter mig selv som en stille, rolig og rationel person, men hvis mine børn var kommet til skade i en lignende situation var jeg flippet ala Mr Bacon i Death Sentence.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6294 filmz-jonasgr 16 år siden

Har været inde og se Blekingegadebanden og havde forventet noget mere. Jeg er ikke decideret skuffet, da især slutningen hvor man får en forklaring op hvorledes de blev opdaget etc. er godt produceret omend jeg allerede vidste det de fortalte.

Det er også et af problemerne ved dokumentaren. Den bringer ikke noget nyt til sagen. Med andre ord har man allerede studeret sagen, så bliver man ikke så meget klogere i denne film. Desuden synes jeg også hele forbindelsen til PLFP bliver fortalt på en meget overfladisk facon.

Det er også fint nok at man har fået Bo Weimann til at stå frem. De andre har jo truet med retsag etc. og dem får man ikke et ord ud af. Desværre bliver det således en ensidig affære. Det mest interessante spørgsmål man derimod kommer til at stå tilbage med er hvorvidt Bo Weimann i virkeligheden angrer sine gerninger eller ej.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6295 Lady Arwen 16 år siden

Er stadig oppe at køre over Jeff Dunham showet i Forum i går - hvor var det fedt!!!! :D
Doctor Who <3
Gravatar

#6296 Kruse 16 år siden

Har lige fået set den glimrende "Rope" fra Hitchcock.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6297 tiany 16 år siden

Har set lidt mere af BSG sæson 4, det er så spændende :) Leoben må klart være min yndlings cylon.
Valar morghulis
Gravatar

#6298 mr gaijin 16 år siden

Jeg ankom i Japan igår, hvor jeg de næste fire uger skal lave interviews med japanske journalister om deres opfattelse af, hvad god journalistik er. Jeg har lige skaffet en billig taletidsmobil (et relativt ukendt fænomen herovre), og nu er jeg ved at bestille japanske visitkort. Så skal jeg bare have fat i mine travle journalistvenner, så de kan sætte mig i forbindelse med en såkaldt journalistklub, som jeg kan infiltrere og udspørge.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6299 filmz-Kadann 16 år siden

Jeg sidder og prøver at finde en svensk forhandler af Oppo dvd-afspillere, der sender til Danmark. Jeg har fundet en forhandler der er ret billig, men de sender ikke til Danmark, men det kan muligvis løses, da jeg har en kollega, der bor på den anden side af vandet.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6300 dyg 16 år siden

Sidder og får lidt orden på de sidste to u-udpakkede flyttekasser, hvor jeg har fundet et par dvd'er, som jeg overvejer at skille mig af med, desværre er ingen af dem helt i mint condition :/

Hvor meget kan man forvente at få for en BoB LE Military Edition med en rids på disc 1 og en Schindler's List i plexiglas med en rids i plexiglasset?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: