Gravatar

#6371 tiany 16 år siden

Har lige lavet quizzen: Name That Stath! på Empire Online og kan konstatere at Jason Statham, har storset det samme udtryk i alle hans film.
Valar morghulis
Gravatar

#6372 filmz-Bruce 16 år siden

Kan se der er dom i retssagen mod Pirate Bay imorgen. Forhåbentlig lægges grundstenen solidt på plads.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6373 elwood 16 år siden

Overvejer og bobytrap min bil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6374 tiany 16 år siden

#6373 Tror du de bryder ind i den 2 gange?
Valar morghulis
Gravatar

#6375 elwood 16 år siden

måske, naaa jeg joker bare 8-) forstår ikke hvorfor de gjorde det i første omgang, fjolser.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6376 evermind 16 år siden

Sluttede dagen i går med at erfare, at jeg får et smæk på 860 kr. fra et teleselskab for at være en fucking idiot at bruge modemet i min gamle mobil som reserveinternet til et par tjeks i påsken. Trafikken bestod ikke engang i videoklip eller musik, bare almindelig tekst og billeder. Det er selvfølgelig min egen fejl, og så kan jeg måske, måske ikke, lære noget til en anden gang, men come on; 860 fucking kroner for så lidt ...! I det mindste har jeg lige fået lidt feriegodtgørelse fra sidste års bijob - så ved jeg, hvad dét skal bruges til.

Det var dog en bagatel i forhold til dagen i dag.

Jeg tog på arbejde og startede stille og roligt op med at tjekke et par ting på nettet, og efter et øjeblik står det klart, at jeg i løbet af natten har modtaget en deprimeret vens afskedshilsen pr. mail. Først skal den lige sive ind, så forsøger jeg uden held at få fat i ham og kontakter derfor hans lokale politi, som nogle timer senere kan bekræfte, at han har taget livet af sig selv her i nat. Jeg håbede selvfølgelig, det var et af de dér infamøse råb om hjælp, men sådan var han ikke. For helvede ...

Lige nu virker det hele bare så råddent. Jeg er nede, vred, udkørt, forvirret ... fuck også.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6377 tiany 16 år siden

Min chef overhørte i går at vi skulle holde venindeaften for de fleste af pigerne på mit arbejde. Allerede der sagde han, at det syntes han var en kanon ide og at det kunne være vi skulle have noget.
Nu ringede han så lige og sagde at de gerne ville give os 8 flasker hvidvin, hvem han skulle give dem med hjem, da det skal holdes ved mig.

Se det synes jeg, er en super chef!
Valar morghulis
Gravatar

#6378 evermind 16 år siden

Ved nærmere eftertanke, så se venligst bort fra den opgylpning, jeg i affekt fik lavet ... Sorry. Kan en eller anden admin fjerne den?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6379 davenport 16 år siden

Sorry alligevel :(
Du har min fulde sympati mand!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6380 Michael Andersen 16 år siden

Også min. Det må være en grum oplevelse :(
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: