#6379-81 Tak for skulderklappene! Jeg klarer skærene. Per (Navarre3) er her nu, og weekenden bliver tilbragt sammen med kæresten, så heldigvis kommer jeg ikke til at gå alene og tumle for meget med tankerne. Men det er sgu noget underligt noget ...
Endnu engang beklager jeg, at det blev læsset af her, men sad her bare selv og havde brug for en eller anden form for afløb. Så smuttede den lige.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
@Evermind - Det gør mig sgu ondt. Du har min dybeste medfølelse, sådan noget er virkeligt ubehageligt.
On a lighter note: Jeg har valgt at lade slankekuren hvile i dag, da Morten Heiberg kom og fortalte om chokolade på min arbejdsplads... Og der var RIGELIGT med smagsprøver!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#6381 Highland Park 16 år siden
Jeg håber, at du har kæresten ved din side.
#6382 elwood 16 år siden
Der er skrevet historie!
Meget sjov at J. J ser sådan meget alvorlig/nysgerrig ud, og så løsner op hen af vejen
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6383 Bates 16 år siden
#6384 Steffan Rasmussen 16 år siden
#6385 Kruse 16 år siden
Den virkede vist kun til den 14. April....Jeg er dog ikke sikker.
#6386 Bates 16 år siden
#6387 filmz-Bruce 16 år siden
The Chaser, årets krimi thriller hit i Sydkorea i 2008. Kan købes i England.
[url=
Og Kenneth Branagh som den svenske krimi helt Wallander:
#6388 Highland Park 16 år siden
Eller ses på CPH:PIX:
http://www.cphpix.dk/n/a2.lasso?tt=f&s=2009008...
:)
#6389 evermind 16 år siden
Tak for skulderklappene! Jeg klarer skærene. Per (Navarre3) er her nu, og weekenden bliver tilbragt sammen med kæresten, så heldigvis kommer jeg ikke til at gå alene og tumle for meget med tankerne. Men det er sgu noget underligt noget ...
Endnu engang beklager jeg, at det blev læsset af her, men sad her bare selv og havde brug for en eller anden form for afløb. Så smuttede den lige.
#6390 dyg 16 år siden
On a lighter note: Jeg har valgt at lade slankekuren hvile i dag, da Morten Heiberg kom og fortalte om chokolade på min arbejdsplads... Og der var RIGELIGT med smagsprøver!