Sidder og kigger udkastet til Durban II dokumentet igennem. Det er morsomt, at der er sådan en virvar fra vestens side om man skal deltage eller ej. OIC landene ville gerne begrænse religionskritik og det er det, som vesten er bange for. Men faktisk er indholdet i dokumentet LANGT værre for OIC landene, altså hvis de havde i sinde at leve op til indholdet i det.
Og det er vel i bund og grund dilemmaet. De menneskeretskrænkende lande vil gerne have vesten til at skrive under, for man ved, at vestlige demokratier er dukse og vil forsøge og leve op til det man skriver under på, mens en underskrift for de fleste OIC lande blot er "til pynt", ligesom underskrifter på FN's menneskerettighedserklæring. Det er to forskellige verdener, hvor regler enten er til at blive overholdt konsekvent, eller regler må brydes efter forgodtbefindende.
Hehe, det bliver sjovt at følge konferencen den næste uge og glæder mig til at høre en masse taler på Youtube fra diverse paphoveder som Ahmadinejad og Hugo Chavez.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Efter at have været i USA i ca 2½ uge (ankom til Danmark kl 7.40 i morges), forsøger jeg nu at få læst lidt op her på filmz, men det har jeg vist så småt opgivet allerede. Ellers overvejer jeg at gå i seng - jeg har skiftet mellem 'jeg vælter af træthed'-træt og overtræt hele dagen, men nu er jeg bare frisk og har lyst til at se film.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Skulle have gået i seng, men det blev til Last of the Mohicans i stedet. Forfærdelig dvd udgave jeg har. Filmen var ok, men ikke i den klasse jeg syntes at kunne huske. Og så var temaet godt nok "oversuttet", da jeg nåede til slutningen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har lige set Drageløberen som var en ganske god film.
Nu har jeg den opfattelse at filmatiseringer altid er dårligere end sit forlag og det er ikke nogen undtagelse i dette tilfælde. Dog er det en ganske fin film.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#6451 Michael Andersen 16 år siden
#6452 filmz-Bruce 16 år siden
Og det er vel i bund og grund dilemmaet. De menneskeretskrænkende lande vil gerne have vesten til at skrive under, for man ved, at vestlige demokratier er dukse og vil forsøge og leve op til det man skriver under på, mens en underskrift for de fleste OIC lande blot er "til pynt", ligesom underskrifter på FN's menneskerettighedserklæring. Det er to forskellige verdener, hvor regler enten er til at blive overholdt konsekvent, eller regler må brydes efter forgodtbefindende.
Hehe, det bliver sjovt at følge konferencen den næste uge og glæder mig til at høre en masse taler på Youtube fra diverse paphoveder som Ahmadinejad og Hugo Chavez.
#6453 lagoni 16 år siden
#6454 elwood 16 år siden
Hehe nej forstår jeg godt, beklager vi er så fandens aktive her 8-)
Et lille resume
davenport sprang ud af skabet
the insider skal interviewe Miley Cyrus, og er fuld gang med og skrive en lille popsang as we speak
bruce udnævnte Knowing som årets film
evermind købte sig en fin lille dværg fra ebay ved navn Thorkild
Tiany ændrede sit navn fra tiany til Tiany
DarkLight blev kåret som bedste hannah Montana look alike
Narniabæver gav en animationsfilm bundkarakter
bony var i swingerclub med bubber
nayze røg en fed med Dronningen
Det var lige dem jeg ku huske på stående fod.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6455 filmz-Bruce 16 år siden
Fra DVDPacific:
Singin' in the Rain - BD
Skulle have gået i seng, men det blev til Last of the Mohicans i stedet. Forfærdelig dvd udgave jeg har. Filmen var ok, men ikke i den klasse jeg syntes at kunne huske. Og så var temaet godt nok "oversuttet", da jeg nåede til slutningen.
#6456 Michael Andersen 16 år siden
#6457 filmz-jonasgr 16 år siden
Nu har jeg den opfattelse at filmatiseringer altid er dårligere end sit forlag og det er ikke nogen undtagelse i dette tilfælde. Dog er det en ganske fin film.
'Cause I'm evil"
#6458 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6459 filmz-Bruce 16 år siden
#6460 Michael Andersen 16 år siden