Sidder og skriver tværfagligt eksamensprojekt om antisemitismen omkring 1900-tallets begyndelse med særlig fokus på "Dreyfus-affæren" i Frankrig omkring 1894 og Kishinev-pogromen i Rusland i 1905. Meget spændende. Hvis nogen har nogle gode kilder, tekster eller lignende, må de endelig sige til.
Sørgelige nyheder om at Vassago pludselig er smuttet. Men hvem ved, måske han vender tilbage igen. Det er jo set før. :)
Og tak til Elwood for at han lige afslørede mine hemmelige Swinger-ture med Bubber. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har lige etableret en virksomhedspraktik for en af mine kandidater. Hun har bare været så ked af det, fordi hun ikke kunne finde noget, så hun gik herfra med et kæmpe smil på læben. Det er det der gør jobbet så fedt! Der er knald på for tiden. Arbejdet kræver en del, og da der er kommet skimmelsvamp i vores hus, er vi ved at skulle flytte. Vi har fundet en über fed lejelighed i samme landsby, der koster noget nær det samme som vi betaler nu, med 3 etager og en monster stue, hvor mit anlæg skal bo. Så hvis alt klapper, flytter vi i næste weekend. Ting kan gå hurtigt til tider!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Næ, gyllen generer overalt derude, den slipper man ikke for, så jeg begynder snart at føre mit korstog mod bonden igen. Bare vent! (Der lugter allerede på vej hjem fra arbejde på nuværende tidspunkt.....)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6507 - Jeg kender det. Vores nabo, en eller anden irriterende Arla-mælke-leverandør, har også lige grise-pisset på marken tæt på hvor vi bor. Føj for en stank!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#6501 cyberzed 16 år siden
#6502 Bony 16 år siden
Sørgelige nyheder om at Vassago pludselig er smuttet. Men hvem ved, måske han vender tilbage igen. Det er jo set før. :)
Og tak til Elwood for at han lige afslørede mine hemmelige Swinger-ture med Bubber. ;)
#6503 davenport 16 år siden
Der er knald på for tiden. Arbejdet kræver en del, og da der er kommet skimmelsvamp i vores hus, er vi ved at skulle flytte.
Vi har fundet en über fed lejelighed i samme landsby, der koster noget nær det samme som vi betaler nu, med 3 etager og en monster stue, hvor mit anlæg skal bo.
Så hvis alt klapper, flytter vi i næste weekend. Ting kan gå hurtigt til tider!
#6504 Bony 16 år siden
#6505 Bony 16 år siden
Jeg så lige at de har en Blues Brothers CD med diverse numre i TP* til 25,-. Det kunne jo være at det var noget. :)
* Jeg så den i Hørsholm, men mon ikke at deres lokkemads tilbud også gælder i Århus? :)
#6506 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6507 davenport 16 år siden
(Der lugter allerede på vej hjem fra arbejde på nuværende tidspunkt.....)
#6508 Bony 16 år siden
#6507 - Jeg kender det. Vores nabo, en eller anden irriterende Arla-mælke-leverandør, har også lige grise-pisset på marken tæt på hvor vi bor. Føj for en stank!
#6509 Steffan Rasmussen 16 år siden
Gevist: Far til fire på hjemmebane (DVD) ...
#6510 gi-jones 16 år siden