Sidder og leger lidt med tanken om en Squeezebox Duet, mine cd'er rippet i Apple lossless og muligheden for MP3tunes' online server på 50gb. Det virker som om det kunne være interessant til mit behov..
Jeg bruger itunes, remote på iphone og firefly media server med fireplay plugin til at streame min musiksamling overalt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg bander lidt over banker. Jeg handlede en sofa har den 14, og nu er jeg åbenbart røget under overvågning af PBS, så nu kan jeg kun hæve i min egen bank og ikke i butikker. Og det kan ikke fjerne det. Kan det virkelig passe?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Øhm? Det gjorde jeg heller ikke? Jeg købte noget. Som åbenbart "var et usædvanlig beløb" for min konto, så nu er den overvåget. Hurra! Hvordan går det med kagen til i aften? Er du snart færdig? Og er øllene på køl?
Er begyndt i motionscenteret igen - det var hårdt men rart. Og det er nu meget rart med et medlemsskab hvor man er tvunget til at komme hver uge, så er man sikker på at komme afsted. Så må vi se om der ryger nogle kilo i løbet af de næste måneder.
Det hus vi ville ned og se på, er nu solgt :( Hvem er det der køber vores huse?! - hver gang vi vil lave en aftale med ejendomsmægleren er husene lige blevet solgt. Til trods for at de forinden har været til salg i op mod 1½ år. Så nu er vi løbet tør for interessante huse i det område vi gerne vil bo i, så nu venter vi og ser om der dukker noget op senere.
#6531 DarkLight 16 år siden
Jeg bruger itunes, remote på iphone og firefly media server med fireplay plugin til at streame min musiksamling overalt.
#6532 elwood 16 år siden
Forsangeren er min gamle klassekamerart's Storebror, så jeg kender Christian særdeles godt 8-)
Glæder mig satme til de får lavet deres CD færdig, men de snakker også om at få lavet en Vinyl, de er jo så herlige old school 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6533 DarkLight 16 år siden
#6534 cyberzed 16 år siden
#6535 DarkLight 16 år siden
#6536 cyberzed 16 år siden
#6537 DarkLight 16 år siden
#6538 tiany 16 år siden
Det hus vi ville ned og se på, er nu solgt :(
Hvem er det der køber vores huse?! - hver gang vi vil lave en aftale med ejendomsmægleren er husene lige blevet solgt. Til trods for at de forinden har været til salg i op mod 1½ år. Så nu er vi løbet tør for interessante huse i det område vi gerne vil bo i, så nu venter vi og ser om der dukker noget op senere.
#6539 Bony 16 år siden
Smart. Men har ingen iPhone, så det var der duetten kom ind i billedet. :)
#6540 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"