Ved ikke hvad jeg skal. Skulle have hjulpet en ven med at flytte, men da jeg snakkede med ham, så var der hånd om sagerne, så det var ikke nødvendigt. O.o Ellers er der loppemarked i landsbyen, men gider ikke rigtig gå der ned. Der er godtnok øl og pølser, men også larmende børn og den slags. Tror jeg nyder dagen. Obersten og KSBF er gået derned, så har huset for mig selv. Og jeg behøver ikke grue for om hun køber det hele, for hun har kun en rund 50er i pungen. Sidst hun købte noget, kom hun hjem med en pisplettet madras... Da jeg så gik amok, mente hun den var god til gæster... Den røg bare ud!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder nede ved min svigerforældre, da svigermor bliver 50 i dag, så der skal holdes fest i aften. Samtidig er der gammel elevdag på min efterskole, ,men nu er det et par år siden jeg var med sidst, så det går nok at jeg misser endnu et år.
Ligger og nyder solen i Frederiksberg Have, med Diana Kral i ørene, en kølig øl og en god filmbog om Animation i dag - Hvilken herlig måde at bruge lørdagen på :)
Jeg forsøger at få ryddet lidt op, her roder helt ekstremt og gulvet brude virkelig blive vasket. Jeg burde desuden læse en masse, men af en eller anden grund har jeg siddet ved computeren de sidste par timer...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#6541 filmz-Bruce 16 år siden
#6542 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6543 filmz-Bruce 16 år siden
http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...
#6544 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6545 davenport 16 år siden
Skulle have hjulpet en ven med at flytte, men da jeg snakkede med ham, så var der hånd om sagerne, så det var ikke nødvendigt. O.o
Ellers er der loppemarked i landsbyen, men gider ikke rigtig gå der ned. Der er godtnok øl og pølser, men også larmende børn og den slags.
Tror jeg nyder dagen. Obersten og KSBF er gået derned, så har huset for mig selv.
Og jeg behøver ikke grue for om hun køber det hele, for hun har kun en rund 50er i pungen. Sidst hun købte noget, kom hun hjem med en pisplettet madras... Da jeg så gik amok, mente hun den var god til gæster... Den røg bare ud!
#6546 tiany 16 år siden
#6547 cyberzed 16 år siden
#6548 tiany 16 år siden
#6549 Takfornu 16 år siden
#6550 lagoni 16 år siden