Tilføjelse til 658: Jeg har også fået mig et myggestik på maven i nat, men jeg har så til gengæld været i bad, og dufter nogenlunde pt. (Ikke ud af munden)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har "antennemand" på besøg i ejendommen. Får nu snart trukket fine analog/digitale antenner på plads i et par rum, så jeg er klar til den digitale revolution, når jeg får TV i oktober. Så må man jo til at tjekke muligheder for HD kanaler. HVOR FANDEN ER HBO I HD?!?!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Highdefdigest har lavet en anmeldelse af Transformers på BD. Peter Bracke, som lavede den samme af HD DVD udgaven, har nu givet BD'en 5/5 i audio, men overhovedet ikke sammenlignet med lyden af DD+ sporet på HD DVD udgivelsen. Tilgengæld havde man korrigeret HD DVD udgivelsen ned til 4/5, hvilket på 4 timer har givet 11 siders vrede indlæg fra brugerne :D
Sjovt nok er ratingen nu sat op til 5/5 igen på HD DVD udgivelsen, så der er vist panik på "derovre" :)
Peter Bracke har godt nok skidt i nælderne, når han på den måde forsøger at "glide af" på det de fleste har ventet på, sammenligning af de to udgivelsers lydspor, om DD+ kunne konkurrere med et ukomprimeret lydspor. Selvfølgelig kan det ikke det, hvilket adskillige udgivne film med ukomprimerede lydspor siden har vist. Men bliver sjovt at følge med i "balladen" på forumet og hvordan man vil "forklare sig" :)
#661 davenport 16 år siden
Jeg har også fået mig et myggestik på maven i nat, men jeg har så til gengæld været i bad, og dufter nogenlunde pt. (Ikke ud af munden)
#662 filmz-Bruce 16 år siden
#663 filmz-Bruce 16 år siden
#664 filmz-Bruce 16 år siden
Highdefdigest har lavet en anmeldelse af Transformers på BD. Peter Bracke, som lavede den samme af HD DVD udgaven, har nu givet BD'en 5/5 i audio, men overhovedet ikke sammenlignet med lyden af DD+ sporet på HD DVD udgivelsen. Tilgengæld havde man korrigeret HD DVD udgivelsen ned til 4/5, hvilket på 4 timer har givet 11 siders vrede indlæg fra brugerne :D
Sjovt nok er ratingen nu sat op til 5/5 igen på HD DVD udgivelsen, så der er vist panik på "derovre" :)
Peter Bracke har godt nok skidt i nælderne, når han på den måde forsøger at "glide af" på det de fleste har ventet på, sammenligning af de to udgivelsers lydspor, om DD+ kunne konkurrere med et ukomprimeret lydspor. Selvfølgelig kan det ikke det, hvilket adskillige udgivne film med ukomprimerede lydspor siden har vist. Men bliver sjovt at følge med i "balladen" på forumet og hvordan man vil "forklare sig" :)
Forum
#665 elwood 16 år siden
[url= av[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#666 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#667 DarkLight 16 år siden
Derudover ser jeg Weeds, og drikker kaffe. Får sgu helt lyst til en joint :D
#668 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#669 cyberzed 16 år siden
#670 filmz-jonasgr 16 år siden