Gravatar

#651 mr gaijin 16 år siden

#650 Det er da den helt rigtige maade at bage paa. Nu skal du bare haelde noget mel, gaer og vand over gulvet, og saa skal du bare vente paa et vulkanudbrud. Mmm, gulvopvarmet lavabroed!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#652 Takfornu 16 år siden

# 651 Lyder som noget min søn kunne have fundet på ;o)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#653 lagoni 16 år siden

Jeg griner lidt af Nyhedsavisens 'store afsløring', hvor de kan fortælle at det mælk vi får i automatkaffe slet ikke er mælk! Det troede jeg egentlig var noget man vidste i forvejen, men fint hvis der er en journalist der kan få noget at brokke sig til ministrene over...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#654 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#655 mr gaijin 16 år siden

#652 Great minds think alike :)

#654 Jeg er ikke sikker paa, at jeg deler filmsmag med Kevin Smith, men det lyder bestemt ikke daarligt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#656 dolphinfriendly 16 år siden

#654 Fedt at læse noget positivt. Omvendt sagde Smith også, at "Southland Tales" var en fantastisk banebrydende film, der ville ændre ens opfattelse af film. (*fnis*)

Gravatar

#657 tiany 16 år siden

Sidder og forsøge at tage mig sammen til at gå over at handle, således at jeg har noget at spise til aftensmad. Ellers går tiden med at få vasket tøj.

#653 Ja nogle gange undres man over de store afsløringer. Jeg har aldrig troet at der var mælk i min cafe latte på uni, for sådan er der ingen kaffe med mælk der smager. Men det er vel det sande bevis på at vi befinder os i agurke-tiden, hvor nyhederne ikke rigtig har noget at rapportere.
Valar morghulis
Gravatar

#658 davenport 16 år siden

Jeg har da lidt at rapportere, om ikke andet.

Efter en vellykket aftensmad, bestående af en rød coulotte med hvide kartofler og optimeret bearnaisesmovs, satte vi os med et par venner og så talentshow. Kan godt lide Ålen, men han måtte for min skyld gerne være hårdere..
Nå, hvor om alting er, så forsvandt gæsterne og kæresten gik i seng. Så jeg tog opvasken, og gjorde lidt rent. Jo jo, klokken var da omkring 23.30, men det forsvinder skidtet jo ikke af.
Så havde jeg fri. På med et afsnit af Voyager, og fylde rødvin i glasset.
Så fik jeg den idé om at fylde bagemaskinen, så der kunne være frisk morgenbrød. Som sagt, så gjort. (Jeg bruger ikke opskrift, rigtige mænd hælder bare noget i!)
Så kørte den, og jeg snuppede et afsnit mere.
Så var jeg blevet træt, så jeg gik i seng, mens bagemaskinens lystigte brummen akkompanerede min exit till soveværelset.

Kl. 7.04 blev jeg vækket af en flue, og jeg tog kampen op. Vandt!

Kl. 9.24 stod jeg op, og var ved at træde i hundens bræk, som den venligt havde spredt hele 2 steder i soveværelset. Mut og søvndrukken tog jeg den med ud, hvor den præsenterede en jævn dårlig maves indhold.
Egentlig var jeg ikke længere sulten efter brød (jf. ovenst.) men så alligevel i maskinen.
Den var helt sort indeni, og jeg opdagede stanken af "brændt på". Så dejen havde overhævet ned i maskinen, og jeg tror vi var heldige ikke at dø i en indebrænding i nat.
Således konkluderet: Ingen frisk brød, og ingen maskine længere.

Nu sidder jeg og drukner sorgen i en Royal (nr. 2 i dag) og venter på at jeg kan få mig sneglet færdig til min fætters svendegilde.

Min motivation er so so..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#659 dolphinfriendly 16 år siden

Jeg sidder og leger lidt med filmz profilen, ved at tilføje venneliste, hvad jeg har absolut ingen idé om hvad indebærer.

Derudover er der seks anmeldelser, der skal skrives henover weekenden - lidt provokerende, at det er så godt vejr.

Gravatar

#660 tiany 16 år siden

Nå men så fik jeg handlet ind til aftensmad. Nu sidder jeg og får en kop kaffe og mens jeg venter på at der kommer håndbold, ser jeg lidt dvd med en meget yndig dame der spiller klaver så det går under huden ;)
Og det fik mig til at tænke på at Burt Bacharach sange her en helt særlig lyd, man er stor set aldrig i tvivl om det når man høre en af hans sange.

Nå men jeg må heller gå ned og se til vasketøjet
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: