dette skal bare gøres for alle variable (9 stk) og så skal en ligende (ikke ens :( ) function laves for dem alle og så er det bare en almindelig regression bagefter.
Sidder og skal finde en film at bruge billet, til Cinemaxx, på som udløber i dag, og der er ikke noget som lige hopper ud af skærmen for at blive set :-/ - Efter 2 uger med gode serier er der plads til noget bras, så måske skulle man se den dersens "Knowing" og se lidt CGI ødelæggelse ;)
Sidder og skal finde en film at bruge billet, til Cinemaxx, på som udløber i dag, og der er ikke noget som lige hopper ud af skærmen for at blive set :-/ - Efter 2 uger med gode serier er der plads til noget bras, så måske skulle man se den dersens "Knowing" og se lidt CGI ødelæggelse ;)
Gran Torino, Underworld 3, Mænd der hader kvinder, Monsters vs. Aliens, Wolverine ... Du har da vel ikke allerede set dem alle? :)
Der er så meget at stille op, uden man behøver at involvere Nicolas C. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har lige været en tur ned på biblioteket og lede efter nye bøger til projektet og aflevere nogle andre. Der kom en enkelt med hjem i tasken, men det burde så resultere i et par sider mere til opgaven. Lige nu har jeg 30% målet er at nå 40-45 % inden næste uge.
Går og overvejer min kærestes plagerier om, at jeg skal flytte til Vejle. Der er virkelig meget for og imod ...
Sjælland fik DarkLight, men vil jeg virkelig gøre det her imod jyderne?? Jeg skulle jo nærmest være lige så ond som ham bad guy'en fra bigemaster/erlingur666's 3. verdenskrigsfortælling for at gennemføre dén plan ...
#6716 NOT THE BEES!!! Nåh nej, det var den anden ... :P
#6717 Der er også Inkheart ... Nogen, der ved, om den er god?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#6711 Scherlund 16 år siden
dette skal bare gøres for alle variable (9 stk) og så skal en ligende (ikke ens :( ) function laves for dem alle og så er det bare en almindelig regression bagefter.
Mikroøkonometri kan være belastende.
#6712 cyberzed 16 år siden
#6713 Takfornu 16 år siden
#6714 cyberzed 16 år siden
#6715 evermind 16 år siden
Gran Torino, Underworld 3, Mænd der hader kvinder, Monsters vs. Aliens, Wolverine ... Du har da vel ikke allerede set dem alle? :)
Der er så meget at stille op, uden man behøver at involvere Nicolas C. ;)
#6716 gi-jones 16 år siden
#6717 Takfornu 16 år siden
#6718 tiany 16 år siden
#6719 evermind 16 år siden
Sjælland fik DarkLight, men vil jeg virkelig gøre det her imod jyderne?? Jeg skulle jo nærmest være lige så ond som ham bad guy'en fra bigemaster/erlingur666's 3. verdenskrigsfortælling for at gennemføre dén plan ...
NOT THE BEES!!! Nåh nej, det var den anden ... :P
Der er også Inkheart ... Nogen, der ved, om den er god?
#6720 filmz-Kadann 16 år siden
Lugter der ikke af fisk der, eller er det i Esbjerg?