Gravatar

#6721 evermind 16 år siden

Det er vist Esbjerg, men der lugter som regel alligevel af fisk, hvor jeg forvilder mig hen ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6722 Bony 16 år siden

Har arbejdet lidt på mit afsluttende kunstprojekt i dag, men nu holder jeg lige en times pause i selskab med CSI-holdet, der lige pt. er nået til 3. sæson, mere præcist afsnit 3.8.

I dag er også dagen, hvor vi får svar fra banken om vi kan låne penge til en bil. Jeg er selv førstegangskøber, så det bliver da lidt spændende at prøve. Vi er dog dækket ind hvis banken skulle sige nej, da vi har svigerforældrene stående klar med pengene til os. Det ville selvfølgelig også være at foretrække, idet vi så ikke skal betale renter af beløbet. Jeg har det dog dårligt med gæld i forvejen, især hvis det er gæld til familie, venner eller bekendte, så vi venter på bankens afgørelse og så tager vi den derfra. :)

#6719 - Jeg har taget turen én gang, bare den anden vej - Århus -> Sjælland og efter at have boet i Nordsjælland et par år, tror jeg aldrig at jeg flytter til Jylland igen. Det er helt anderledes, men Sjælland er altså at foretrække. :)

#6720 - Der lugter usandsynligt meget af både frisk og gammel fisk i Esbjerg.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6723 Michael Andersen 16 år siden

#6719 Hvis du flytter til byen, så giver jeg en [url= ;D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6724 tiany 16 år siden

#6723 Efter den der er Evermind en kold skid hvis han ikke flytter til Vejle ;)
Valar morghulis
Gravatar

#6725 Kruse 16 år siden

Det var da usædvanligt så meget Esbjerg bliver kritiseret! Især når samtalen handlede om Vejle :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6726 tiany 16 år siden

Vi kan da godt kritisere Vejle også - Der er for mange bakker i Vejle!
Valar morghulis
Gravatar

#6727 MOVIE1000 16 år siden

jeg bor i ESBJERG og meget kan man sige om den men DER STINKER SKU IKKE AF FISK I ESBJERG der stinker af alt andet end fisk fx hundemad, cocio, Arla eller øl
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6728 cyberzed 16 år siden

...men mest af fiskemel :)

Jeg er ikke sikker på at det er sundt at vi får Evermind til Jylland...det vil jo betyde en øget import af noget så skidt som rosenkål :S
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#6729 dyg 16 år siden

Sidder og spiser store mængder beef jerky (fra wildwestjerky.co.uk) mens jeg forbereder den næste måneds arbejde.

Edit: evermind, du er mere end velkommen i Vejle, hvilket jeg tillader mig at sige, selvom jeg ikke længere bor i byen :) Kom du bare over til os Jyder, vi er slet ikke så farlige.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6730 gi-jones 16 år siden

Alle ved at Esbjerg lugter af fisk. Det er ikke en fordom - det er fakta.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: