Gravatar

#6741 tiany 16 år siden

Det blev kun til 2 sæsoner
Valar morghulis
Gravatar

#6742 davenport 16 år siden

Så er der bestilt til Star Trek fredag. Det er første gang jeg skal i bif med dif siden Indy 4.

Memo til mig selv: husk Spock-øre.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6743 tiany 16 år siden

hvornår skal du ind og se den? Har billetter til 18.30 - glæder mig :)
Valar morghulis
Gravatar

#6744 davenport 16 år siden

Også 18.30 her. Så ses vi jo nok der :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6745 Bobby Singer 16 år siden

Nå må hellere komme i gang med at skrive nogle jobansøgninger.
Idjit
Gravatar

#6746 evermind 16 år siden

Michael Andersen (6723) skrev:
#6719 Hvis du flytter til byen, så giver jeg en [url= ;D

Awww, you ... [forfjamsket]

Jeg forestiller mig, hvordan jeg en dag besluttet mig for at besøge Klovborg Kino, og forestillingen så pludselig afbrydes af en kæmpe stalker-agtig kærlighedserklæring på lærredet ...! :P

Tiany (6724) skrev:
#6723 Efter den der er Evermind en kold skid hvis han ikke flytter til Vejle ;)

Det er lige før, Michael solgte idéen bedre, end min kæreste gjorde. Men shhh, det kan aldrig blive nævnt uden for dette forum. ;)

cyberzed (6728) skrev:

Jeg er ikke sikker på at det er sundt at vi får Evermind til Jylland...det vil jo betyde en øget import af noget så skidt som rosenkål :S

Hvis jeg kommer derover, vil jeg rocke hele jeres økosystem! Men lad nu være med at lyde, som om rosenkål er en dårlig ting, I skal bare lige lære det ...

nayze (6729) skrev:

evermind, du er mere end velkommen i Vejle, hvilket jeg tillader mig at sige, selvom jeg ikke længere bor i byen :) Kom du bare over til os Jyder, vi er slet ikke så farlige.

Måske siger du det, FORDI du ikke længere bor i byen? ;) Og husk, at jeg har festet med nogle af jer. Jeg VED, hvor farlige I kan være! :)

Navarre3 (6732) skrev:
# 6719 Nooooooooooooooooooooooooooo - det kan du ikke gøre imod os - Kadann vi må gøre noget !

Det er heller ikke noget, der er aktuelt lige nu, kun på overvejelsesstadiet. Så hold lige igen med champagnen: Indtil videre slipper I ikke for mig. :)

"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6747 evermind 16 år siden

Og jeg tror faktisk aldrig, jeg tænkte over det, hvis Esbjerg lugtede af fisk, når jeg besøgte min daværende dér. Men jeg har vist heller ikke verdens mest veludviklede lugtesans ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6748 Michael Andersen 16 år siden

#6746 Ha ha ingen stalker-agtige kærlighedserklæringer, men ethvert menneske bør have sig en zombieven. Må jeg kalde dig for Bub? :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6749 elwood 16 år siden

Så er der bestilt til Star Trek fredag. Det er første gang jeg skal i bif med dif siden Indy 4

Skal du i biffen med Rene Dif ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6750 Takfornu 16 år siden

Missede pressevisningen igår af ST, så nu glæder jeg mig ekstra meget til fredag :)

Har desuden lige fundet ud af jeg har vundet en dvd her på filmz - Tak for det :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: