#6731 - Det skræmmende er jo netop, at de indfødte i Esbjerg ikke engang selv kan lugte fiskelugten, til trods for at den bliver hængende i tøjet osv. Som gi-jones siger, så er det netop fakta. Det er ikke engang en myte eller gammel vandrehistorie - der lugter virkeligt af fisk..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja det lugter for det meste af fisk i Esbjerg. Man skal bare flytte væk derfra et stykke tid og så kan man begynde at lugte det når man kommer tilbage.
MOVIE1000 (6734) skrev:
sjovt nok så fanger vi mindre fisk end de gør i århus
Før i tiden blev det meste af den fisk man fangede på vestsiden af jylland jo netop sendt til Esbjerg fordi sildefabrikken havde nogen nye og meget advancerede forarbejdningsmaskiner. Derfor stank der stadig selvom mængden af fisk der kom ind direkte til havnen har været stærkt faldende.
#6734 - Så må de jo kunne noget i Århus, som i ikke kan derovre på vestkysten? Faktum er at der lugter mere i hele Esbjerg by, end der gør på Århus havn. Jeg ved det, for jeg har tit fisket på Århus havn om sommeren og de to gange jeg har været i Esbjerg, har været uudholdelige. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Sidder og kigger ud på havnen her i Flensborg med en god kop kaffe, glæder mig til i aften, der skal jeg begynde at se de sidste afsnit af Miami Vice, så er alle sæsoner set, så kan jeg komme vidre med BSG hvor sæson 2 & 3 venter på mig.
#6731 MOVIE1000 16 år siden
#6732 Takfornu 16 år siden
Er lige kommet hjem fra biografen - Uff en skuffelse - film jeg snakker om er .... Ta da daaa - Wolverine 2/6, da Grand Torino først gik i aften :(
#6733 Bony 16 år siden
#6734 MOVIE1000 16 år siden
#6735 Scherlund 16 år siden
Før i tiden blev det meste af den fisk man fangede på vestsiden af jylland jo netop sendt til Esbjerg fordi sildefabrikken havde nogen nye og meget advancerede forarbejdningsmaskiner. Derfor stank der stadig selvom mængden af fisk der kom ind direkte til havnen har været stærkt faldende.
#6736 Bony 16 år siden
#6737 MOVIE1000 16 år siden
#6738 Kiksmann 16 år siden
#6739 tiany 16 år siden
#6740 cyberzed 16 år siden